Do BSC nastupuje nová marketingová manažerka. Má za sebou kariéru v GE Money Bank i SAS
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Do čela marketingu největšího bankovního softwarehousu v České republice nastupuje zkušená marketingová odbornice Zuzana Lhotáková. Během své dvacetileté kariéry působila ve společnostech jako GE Money Bank (nyní Moneta) či Douwe Egberts. Posledních 7 let pak strávila ve vedení společnosti SAS Institute.
V SAS pomáhala Zuzana Lhotáková stavět lokální tým a mimo jiné rozjela a vedla projekt Česko v datech. Posléze vedla globální marketingový tým působící na čtyřech kontinentech. Přestup do BSC (Banking Software Company) vnímá jako další výzvu, v rámci které může zužitkovat své zkušenosti jak z bankovního sektoru, tak ze softwarové společnosti.
„V BSC otevíráme nové obchodní příležitosti, a to především na zahraničních trzích. Současně posilujeme tým, implementujeme nové interní systémy a měníme procesy, abychom mohli realizovat kampaně a primárně skrze digitální kanály budovat povědomí o značce. Naším prvním cílem expanze je území Středního východu a soustředit se budeme především na oblast digitální transformace bank. Součástí plánu je i vybudování partnerské sítě,“ upřesňuje plány společnosti Lhotáková.
V BSC se Zuzana Lhotáková zaměří na kompletní restart marketingových aktivit, které budou respektovat nový globální positioning společnosti. „S propagací našich produktů a pozicováním v mnohých ohledech teprve začínáme. To vnímám jako výzvu, ale i jako velkou výhodu,“ popisuje Lhotáková.
Nová žena v čele marketingu vidí pro BSC velkou příležitost ve vznikajících nových tržních segmentech digitálních bank a otevřeném bankovnictví založeném nejen na nové legislativě PSD2. „Díky novým trendům v oblasti digital bankingu a open bankingu mohou bankovní instituce dopřát klientům jedinečnou zákaznickou zkušenost a být mu empatickým partnerem při realizaci jeho finančních potřeb. V této oblasti má BSC v rámci svého digitálního bankovního operačního systému myGEMINI hodně co nabídnout,” věří Zuzana Lhotáková ve vlajkový produkt BSC.
Do BSC nastupuje nová marketingová manažerka. Má za sebou kariéru v GE Money Bank i SAS
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2670 | |
1 USD | 23,7180 | |
1 PLN | 5,8355 | |
1 GBP | 29,5095 | |
1 CHF | 26,1005 | |
100 HUF | 6,3900 | |
1 RON | 5,0773 |
Zprávy z devizového trhu
- Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024