Nedodržení smlouvy

Dotaz: Dobrý den, v době 7/2020 jsem realizovala rekonstrukci bytu, na který jsem si zasmluvnila firmu. Rekonstrukce nějak proběhla a začaly dodělávky, kterých část není doposud vyřízená. Detaily jako nedolepené lišty, nekvalitní zárubně a dveře, poškozené části bytu (dlažba, umyvadlo) a další věci již neřeším, ale mám problém se dveřmi, které jsou zasouvací do pouzdra a které mi poškodili, přímo poškrábali (špatně vložené pouzdro do zdi, vyčnívající šrouby). Z důvodu slíbené výměny nechali vše pouze v provizorním stavu (zárubně, lišty, kolejničky...). Doposud mi firma nebyla schopná sjednat nápravu. Ve smlouvě se také zavázali, že mi dodají další materiál atd...Prosím Vás o radu, vůbec nevím jak dál postupovat, pořád se připomínám, už jsme si vyměnili několik mailů, kde jsem i navrhla řešení, ale oni jen odepíší, že se tím budou zabývat, měsíce plynou a stále nic. Smluvně mám ošetřené, že dodělávky zařídí, materiál dodají atd... nejde o nedodání zboží, ale reklamaci, která proběhla ústně, telefonicky. Pán, který to realizoval, vše potvrdil, mám fotky a k doložení i maily, ale nic víc. Oficiálně žádná reklamace neproběhla. Prosím poraďte, jak je donutit buď výměnu, nebo aspoň vrácení peněz za poškozené zboží (jejich pracovníkem), případně dořešit další nesplněné věci. Moc Vám děkuji za radu! Karin



Odpověď:

Dotaz je mimo záběr této odpovedny. Ta se týká stížnosti na banky.



Otakar Schlossberger



Zobrazit všechny dotazy