Dotaz
Nedodržení smluvních podmínek ze strany banky
Dotaz: Dobrý den, obracím se na Vás s dotazem ohledně nedodržení smluvních podmínek s bankou. V červnu 2015 jsme podepsali dodatek k úvěrové smlouvě, která říká, že od 7/2015 budeme mít snížený úrok při splnění dalších třech podmínek, které pravidelně splňujeme a tím i nižší splátku úvěru. Od výše uvedeného období ke změně nedošlo, osobní bankéř nenašel zmiňovaný dodatek. Můj dotaz zní, jaké jsou mé možnosti vůči bance? Děkuji. S pozdravem, Michal BalounOdpověď:
Dobrý den,
podejte stížnost na banku (centrálu). Každá banka musí mít reklamační řád a v něm uvedeny informace, kam to podat apod. Můžete podat také stížnost u Samostatného odboru ochrany spotřebitele ČNB. Pokud je to úvěr spotřebitelský, lze podat stížnost i u Finančního arbitra. Důležité je, abyste měli k dispozici Vaše paré dodatku, kde jsou doloženy nabízené podmínky.
Otakar Schlossberger
Zobrazit všechny dotazy