odebrání Debitní karty bankomatem

Dotaz: Dobrý den, minulý týden mi byla bezdůvodně odebrána debitní karta bankomatem jiné společností, než-li byla karta vydána. Prostě jsem vložil jako vždy pro výběr, karta po chvíli zajela, čekal jsem, že se objeví na obrazovce okno pro zadání pinu a místo toho, okénko s textem, že mi byla karta odebrána. Nezbývá mi nic jiného, než chodit na pobočku a vybírat u přepážky, samozřejmě že za poplatek. Ztráta času a peněz. Na koho se můžu obrátit s tímto problémem. Kdo za toto nese odpovědnost. Můžu po někom vůbec chtít odškodné? Děkuji.



Odpověď:

Dobrý den,

zásadně to reklamujte u toho, kdo kartu vydal. Banka nebo jiný nebankovní vydavatel. Vydavatel je Váš partner v rámci tohoto vztahu - držitel karty vs. vydavatel.

Pokud by Vás Váš vydavatel odmítl nebo nevyřešil, můžete podat stížnost u finačního arbitra. Důležité je, proč Vám byla karta odebrána - zda pro chybu SW nebo zda jste jejím používáním něco neporušil.... to neuvádíte. Jinak moc bankomaty už karty nazadržují..... Náhrady můžete požadovat, pokud Vám zvnikly, po svém vydavateli a ten by je pak příp. přenesl na tu osobu, která způsobila zadržení karty, bylo-li neoprávněné.



Otakar Schlossberger



Zobrazit všechny dotazy