Dotaz
osobní údaje klienta
Dotaz: Dobrý den, Mám v Komerční bance investiční účet a investiční portfolio, již cca 10 let. Tento týden mne kontaktovalo zákaznické centrum KB, prý se jim ztratili moje klientské data a prý musím osobně přijít s ID doklady, aby nemuseli zrušit můj účet. Poradíte, jak postupovat? Zdá se mi divné, že v době GDPR banka tvrdí, že ztratila data klienta (citlivá data). Děkuji. L.KubíkováOdpověď:
No divné to je, ale myslím, že data neztratili, ale v rámci tzv. kontroly klienta potřebují zjistit, zda Vaše data stále platí tak, jak je mají. Jen to nějak divně "zkomunikovali". Pokud by je skutečně ztratili, tak je to na nahlášení na Úřad na ochranu osobních údajů, neboť již v původním zákoně z roku 2000 byl správce údajů poviněn data subjektu údajů chránit......
Otakar Schlossberger
Zobrazit všechny dotazy