Dotaz
poškození spotřebitele
Dotaz: DOBRÝ DEN, minulý rok jsem měl u Air bank pohledávku,43000kč, kterou jsem po obdržení elektr.platebního rozkazu v termínu zaplatil, včetně soudních výloh - 1607kč. Na zákaznické lince mi bylo řečeno,že mé pohledávky jsou již v pořádku.Toto proběhlo v době od 14.6.2016 do 24.6.2016. Po půl roce 11.2.2017 mi z účtu bez jakéhokoli písemného upozornění či výzvy, zmizela celá má výplata ,tedy 12000kč. Celých 14 dní mi trvalo, než jsem se dopídil k tomu, že Air bank dala na můj účet exekuci za to, že jsem nezaplatil částku nějakých 3000kč, kterou prý vypočítala jako zbylé úroky. Nechápu,jak jsem měl tušit, že mám ještě něco platit, když mi písemně nic nepřišlo,nikdo mne neinformoval o dluhu,snad prý proběhl pokus o telefonické spojení,o čemž tedy nevím.Myslím ale,že mi mělo poštou doporučeně nějaké vyčíslení dluhu či výzva zcela jistě od Air bank přijít. Jako spotřebitel jsem celkem poškozen, jelikož mi exekuce proběhla na celou výplatu tudíž jsem nemohl tento měsíc zaplatit žádnou svou povinnou platbu. Podávám tedy stížnost na jednání této banky. Jacik OtakarOdpověď:
Prosím, tento portál není od toho, abyste podával stížnost. Tu podejte buď u finačního arbitra ČR nebo kontaktujte pracoviště ochrany spotřebitle v České národní bance.
Hlavně celou záležitost projednejte v bance. Jen ta může sdělit, proč takto postupovala.
Otakar Schlossberger
Zobrazit všechny dotazy