splatky zbozi bez uctu

Dotaz: GE MONEY BANK - prodej zbozi na Multiservis nelze splacet GE MONEY BANK provadi uverovani zbozi pri prodeji na splatky, takze prevzala funkci tzv. Multiservisu. Ten umoznoval nakupovat lidem zbozi ihned, ale splacet ho postupne. Na zaklade smlouvy bylo dohodnuto, kolik bude subjekt za zbozi splacet mesicne nez zbozi uhradi cele a jakym zpusobem ho bude splacet. Vzhledem k vybavovani celeho bytu jsme si vzali jeden nezbytny vyrobek do domacnosti v hodnote 18.000 kc take, takze jsem splaceli postupne na slozenky okolo 1.000 kc mesicne, jakmile jsme vycerpali vsechny slozenky pro splaceni, poslala jsem zadost o vyuctovani a pripadne jejich doplneni. Dodnes jsem vsak zadnou slozenku nedostala, az nyni zpravu, ze je vymahan nedoplatek na zaplaceni zbozi. Rada bych se zeptala, jak mohu z banky obdrzet slozenky, ktere byly dle smlouvy podkladem pro uhradu, a na kterych se nachazeji vsechny informace, vcetne cisla uctu, kam lze penize zasilat, nebot doslo ke kradezi v byte, a tyto podklady byly znicene, takze nezustal zadny kontakt tak, aby bylo mozne zbozi radne a vcas doplatit, MUltiservis, nyni GE MONEY BANK, pozn. mezitim zmenil 3x majitele, na vyzvy ke spolupraci nereaguje. Vypada to spise tak, ze misto splatek zbozi pujde o spolupraci s exekutory na prodeji ciziho majetku.



Odpověď:

Nejvýhodnější je banku osobně navštívit a tam to vše probrat. Jistě budou mít podchycen Váš účet a sdělí Vám číslo účtu, kam budete např. i bezhotovostně převodem zbytek úvěru splácet. Můžete napsat také stížnost na centrálu banky, která Vám jistě odpoví ve smyslu reklamačního řádu. Pokud i takto by byl problém, můžete o pomoc požádat finančího arbitra ČR, jehož internetové stránky naleznete na www.finarbitr.cz. Je oprávněn se zabývat stížnostmi klientů právě v případě nečinnosti banky při spotřebitelském úvěru.



Otakar Schlossberger



Zobrazit všechny dotazy