vyřízení reklamace

Dotaz: Dobrý den, před rokem jsem zakoupil el. bidet a po roce používání přestal správně fungovat. Vrátil jsem ho do do obchodu, kde mně řekli, že ho odešlou do opravy. když se po měsíci nikdo neozval, tak jsem tam zavolal a tam mi řekli, abych byl trpělivý, že se jim opozdil počáteční odvoz a abych jim dal ještě 14 dní. protože nemám ve zvyku dělat nepříjemnosti, souhlasil jsem. Protože se do této doby nikdo, nikdo neozýval, tak po 17 dnech jsem tam zavolal znovu. Řekli mi, že se na tom stále pracuje. Tak jsem jim žekl, že se mně takové jednání nelíbí a že chci své peníze zpět. Nato mně řekli, že taky nemusí reklamaci uznat. Tak nevím, co mám dělat a jak dále postupovat. Jsme už v důchodu, peníze šetříme kde se dá a tuto věc jsme koupili, aby nám usnadnila život a přispěla k lepší hygieně. Děkuji za pomoc a přeji krásný den. Pufler.



Odpověď:

Dobrý den,

 

toto není komerční poradna zboží, ale poradna, jak např. podat stížnost u banky nebo zda je možné řešit daný problém u finančního arbitra. Omlouvám se, ale dotaz je zcela mimo kompetenci této odpovědny. Obraťte se se svým dotazem na některou organizaci zabývající se spotřebitelkou ochranou nebo Českou obchodní inspekci.



Otakar Schlossberger



Zobrazit všechny dotazy