Eva Svobodová z UNIQA:
Naše logo má navazovat pocit korektnosti a univerzálnosti


23. 08. 2012  02:51     BP.com     komentáře (0)

V souboji log finančních institucí na webu bankovnipoplatky.com se pojišťovna UNIQA dlouho držela v popředí, jeden čas dokonce v samotném čele žebříčku nejoblíbenějších log. Proto jsme položili i Evě Svobodové, tiskové mluvčí pojišťovny UNIQA, tradiční porci otázek. I když momentálně logo pojišťovny vypadlo z první desítky, svými zajímavými tvary si pozornost jistojistě zaslouží. A propos – víte, co znamená smyčka v logu UNIQA?





BP.com: Kdo vám logo vytvořil a kdy?

Naše logo je koncernové, tj. vytvořeno pro potřeby mezinárodní prezentace naší společnosti, v současné době téměř na dvou desítkách evropských trhů. Vzniklo v roce 1999 po důkladné mezinárodní rešerši pojistných trhů a tam aktivních značek.

BP.com: Proč jste zvolili takové barvy, jaké jste zvolili? Mají nějaký hlubší význam?

Naše hlavní barva je modrá. Má navozovat příjemný pocit korektnosti a univerzálnosti (spolu se "všeobjímající" smyčkou), což jsou naše žádoucí korporátní hodnoty.

BP.com: Bylo více návrhů?

Samozřejmě ve hře bylo více návrhů, tento byl zvolen jako nejzdařilejší a celoevropsky vhodný. 

BP.com: Kolik faceliftů loga UNIQA máte za sebou, pokud vůbec nějaký?

Doposud žádný facelift jsme nedělali. Pravdou je, že zatímco v minulosti jsme více používali tříbarevnou formu loga na bílém pozadí (odstíny šedi s modrou), nyní preferujeme nejvíce dvoubarevnou formu (k nahlédnutí v závěru článku) – bílé logo na modrém pozadí. Je to nejvýraznější forma zobrazení. Dříve jsme ji hodně nasazovali ve sportovním marketingu, kde se nám velmi osvědčila a nyní ji upřednostňujeme i pro další formy komunikace. Poučili jsme se také, že logo by nemělo mít moc mutací, protože to snižuje jednoznačné zařazení a identifikaci společnosti.

BP.com: Zaregistrovali jste v pojišťovně soutěž SOUBOJ LOG?

Ano, zaregistrovali jsme ji a alespoň obden se podíváme, jak si vedeme. Děkujeme všem, kteří nám v soubojích dávají hlas! 

BP.com: Jaké logo, kromě UNIQA, se líbí Vám osobně?

Obecně mám ráda naše místní značky, jako je ETA, Škoda, Kofola, Favorit (cyklo), Baťa, z finančních zanček se mi líbí VISA a Air Bank. Mám ráda loga jednoduchá, jasně strukturovaná. Líbí se mi "retro" značky s otiskem své doby. Například fonty písma, jakými jsou na veteránech psány názvy Octavia nebo Felicia, jsou prostě nádherné. .   . Foto: Realit.cz


Eva Svobodová z UNIQA: Naše logo má navazovat pocit korektnosti a univerzálnosti

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

12598050304

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

300


ČÍSLO TÝDNE - 300 právě tolik miliard korun odeslaly tuzemské společnosti svým zahraničním vlastníkům ve formě dividend. Většina zisku těchto firem tak skončila v zahraničí.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,3060
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4400
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8760
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5935
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0060
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4250
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0918
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více