Eva Svobodová z UNIQA:
Naše logo má navazovat pocit korektnosti a univerzálnosti
V souboji log finančních institucí na webu bankovnipoplatky.com se pojišťovna UNIQA dlouho držela v popředí, jeden čas dokonce v samotném čele žebříčku nejoblíbenějších log. Proto jsme položili i Evě Svobodové, tiskové mluvčí pojišťovny UNIQA, tradiční porci otázek. I když momentálně logo pojišťovny vypadlo z první desítky, svými zajímavými tvary si pozornost jistojistě zaslouží. A propos – víte, co znamená smyčka v logu UNIQA?
BP.com: Kdo vám logo vytvořil a kdy?
Naše logo je koncernové, tj. vytvořeno pro potřeby mezinárodní prezentace naší společnosti, v současné době téměř na dvou desítkách evropských trhů. Vzniklo v roce 1999 po důkladné mezinárodní rešerši pojistných trhů a tam aktivních značek.
BP.com: Proč jste zvolili takové barvy, jaké jste zvolili? Mají nějaký hlubší význam?
Naše hlavní barva je modrá. Má navozovat příjemný pocit korektnosti a univerzálnosti (spolu se "všeobjímající" smyčkou), což jsou naše žádoucí korporátní hodnoty.BP.com: Bylo více návrhů?
Samozřejmě ve hře bylo více návrhů, tento byl zvolen jako nejzdařilejší a celoevropsky vhodný.BP.com: Kolik faceliftů loga UNIQA máte za sebou, pokud vůbec nějaký?
Doposud žádný facelift jsme nedělali. Pravdou je, že zatímco v minulosti jsme více používali tříbarevnou formu loga na bílém pozadí (odstíny šedi s modrou), nyní preferujeme nejvíce dvoubarevnou formu (k nahlédnutí v závěru článku) – bílé logo na modrém pozadí. Je to nejvýraznější forma zobrazení. Dříve jsme ji hodně nasazovali ve sportovním marketingu, kde se nám velmi osvědčila a nyní ji upřednostňujeme i pro další formy komunikace. Poučili jsme se také, že logo by nemělo mít moc mutací, protože to snižuje jednoznačné zařazení a identifikaci společnosti.BP.com: Zaregistrovali jste v pojišťovně soutěž SOUBOJ LOG?
Ano, zaregistrovali jsme ji a alespoň obden se podíváme, jak si vedeme. Děkujeme všem, kteří nám v soubojích dávají hlas!BP.com: Jaké logo, kromě UNIQA, se líbí Vám osobně?
Obecně mám ráda naše místní značky, jako je ETA, Škoda, Kofola, Favorit (cyklo), Baťa, z finančních zanček se mi líbí VISA a Air Bank. Mám ráda loga jednoduchá, jasně strukturovaná. Líbí se mi "retro" značky s otiskem své doby. Například fonty písma, jakými jsou na veteránech psány názvy Octavia nebo Felicia, jsou prostě nádherné. . . Foto: Realit.czDalší články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3060 | |
1 USD | 23,4400 | |
1 PLN | 5,8760 | |
1 GBP | 29,5935 | |
1 CHF | 26,0060 | |
100 HUF | 6,4250 | |
1 RON | 5,0918 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024