GE získala zlatou EFFIE za reklamní kampaň na Genius Active


26. 10. 2007  12:23     Eva Chaloupková     komentáře (0)

Zlato v kategorii finanční služby získala reklamní kampaň „Přejděte k nám, bude vám lépe - REVOLUCE NA TRHU BĚŽNÝCH ÚČTŮ“.





Včera večer proběhl již jedenáctý ročník udílení prestižních cen za nejefektivnější reklamy v České republice - EFFIE 2007. Zlato v kategorii finanční služby získala reklamní kampaň „Přejděte k nám, bude vám lépe - REVOLUCE NA TRHU BĚŽNÝCH ÚČTŮ“, jejímž zadavatelem je společnost GE Money Bank a tvůrcem její dvorní reklamní agentura MARK BBDO.

 

Cílem oceněné kampaně bylo podpořit uvedení inovativního konta Genius Active. Jedná se o unikátní běžný účet s jedním paušálem. Celou komunikaci provázel jednoduchý slogan „Placení poplatků škodí vám i vašim bankovkám“. Hlavní reklamní spot se odehrává u lékaře, který pacientce vysvětluje, že její bankovka je nemocná, neboť utrpěla vážný šok v důsledku vysokých bankovních  poplatků za transakce. Předepíše jí recept – paušální účet Genius Active – u kterého se jako u jediného účtu na trhu neplatí poplatky za jednotlivé transakce. Kampaň byla postavena na televizní reklamě, intenzivně doprovázené tištěnou inzercí, outdoorovou reklamou, propagací v ulicích měst a silnou PR podporou.

 

"Získání této ceny je velkým uznáním jak pro unikátní produkt, jakým je Genius Active, tak  pro skvělou reklamní kampaň. Nezapomeňme však, že dalším vítězem je český zákazník. O tom svědčí více než 100 tisíc klientů, kteří si Genius Active za necelých 9 měsíců od jeho uvedení založili. Tím jednoznačně vyjádřili, že dávají přednost jednoduchosti a transparentnosti nad nepřehledností a vysokými poplatky,“ komentuje Ian Forrest, ředitel marketingu GE Money  Bank.

 

Kampaň jsme postavili na jednoduchém, ale silném sdělení a kreativním ztvárnění aktuálního tématu bankovních poplatků, které jsme s nadsázkou zasadili do lékařského prostředí. Toto zdravotnické téma se ukázalo jako velmi nosné při tvorbě další mediatypů i podlinkových aktivit,“ shrnuje faktory úspěchu kampaně Jiří Žižka, Brand Director MARK BBDO, a s úsměvem pokračuje „Reklama s nejlépe dělá na produkt, kterému opravdu věříte - a tohle byl právě ten případ.“

 

Českou EFFIE 2007 letos pojedenácté pořádala Asociace komunikačních agentur. V tomto ročníku se vybíralo ze 71 kampaní, které proběhly od ledna 2006 do června 2007,  a následně z 21 nominovaných finalistů. Soutěžilo se v kategoriích potraviny a nápoje, ostatní rychloobrátkové zboží, finanční služby, ostatní služby, výrobky dlouhodobé spotřeby a sociální, ekologický

a kulturní marketing.



GE získala zlatou EFFIE za reklamní kampaň na Genius Active

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

12498572080

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

300


ČÍSLO TÝDNE - 300 právě tolik miliard korun odeslaly tuzemské společnosti svým zahraničním vlastníkům ve formě dividend. Většina zisku těchto firem tak skončila v zahraničí.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,3140
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4540
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8640
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,6035
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,9030
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4000
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0905
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více