GE získala zlatou EFFIE za reklamní kampaň na Genius Active
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Zlato v kategorii finanční služby získala reklamní kampaň „Přejděte k nám, bude vám lépe - REVOLUCE NA TRHU BĚŽNÝCH ÚČTŮ“.
Včera večer proběhl již jedenáctý ročník udílení prestižních cen za nejefektivnější reklamy v České republice - EFFIE 2007. Zlato v kategorii finanční služby získala reklamní kampaň „Přejděte k nám, bude vám lépe - REVOLUCE NA TRHU BĚŽNÝCH ÚČTŮ“, jejímž zadavatelem je společnost GE Money Bank a tvůrcem její dvorní reklamní agentura MARK BBDO.
Cílem oceněné kampaně bylo podpořit uvedení inovativního konta Genius Active. Jedná se o unikátní běžný účet s jedním paušálem. Celou komunikaci provázel jednoduchý slogan „Placení poplatků škodí vám i vašim bankovkám“. Hlavní reklamní spot se odehrává u lékaře, který pacientce vysvětluje, že její bankovka je nemocná, neboť utrpěla vážný šok v důsledku vysokých bankovních poplatků za transakce. Předepíše jí recept – paušální účet Genius Active – u kterého se jako u jediného účtu na trhu neplatí poplatky za jednotlivé transakce. Kampaň byla postavena na televizní reklamě, intenzivně doprovázené tištěnou inzercí, outdoorovou reklamou, propagací v ulicích měst a silnou PR podporou.
"Získání této ceny je velkým uznáním jak pro unikátní produkt, jakým je Genius Active, tak pro skvělou reklamní kampaň. Nezapomeňme však, že dalším vítězem je český zákazník. O tom svědčí více než 100 tisíc klientů, kteří si Genius Active za necelých 9 měsíců od jeho uvedení založili. Tím jednoznačně vyjádřili, že dávají přednost jednoduchosti a transparentnosti nad nepřehledností a vysokými poplatky,“ komentuje Ian Forrest, ředitel marketingu GE Money Bank.
„Kampaň jsme postavili na jednoduchém, ale silném sdělení a kreativním ztvárnění aktuálního tématu bankovních poplatků, které jsme s nadsázkou zasadili do lékařského prostředí. Toto zdravotnické téma se ukázalo jako velmi nosné při tvorbě další mediatypů i podlinkových aktivit,“ shrnuje faktory úspěchu kampaně Jiří Žižka, Brand Director MARK BBDO, a s úsměvem pokračuje „Reklama s nejlépe dělá na produkt, kterému opravdu věříte - a tohle byl právě ten případ.“
Českou EFFIE 2007 letos pojedenácté pořádala Asociace komunikačních agentur. V tomto ročníku se vybíralo ze 71 kampaní, které proběhly od ledna 2006 do června 2007, a následně z 21 nominovaných finalistů. Soutěžilo se v kategoriích potraviny a nápoje, ostatní rychloobrátkové zboží, finanční služby, ostatní služby, výrobky dlouhodobé spotřeby a sociální, ekologický
a kulturní marketing.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3140 | |
1 USD | 23,4540 | |
1 PLN | 5,8640 | |
1 GBP | 29,6035 | |
1 CHF | 25,9030 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0905 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024