GEEN Vstřícná banka:
Dejte mBank své vysvědčení - I. čtvrtletí 2017


09. 03. 2017  00:49     Miroslav Zeman     komentáře (0)

GEEN Vstřícná banka - v rámci projektu prvního klientského ratingu bank, mají i čtenáři serveru Bankovní poplatky unikátní možnost ohodnotit tuzemské banky a vystavit jim své vysvědčení. Přečtěte si jak vstřícná byla mBank a rovnou ji ohodnoťte! ČTĚTE DÁLE!

GEEN Vstřícná banka: Dejte mBank své vysvědčení - I. čtvrtletí 2017




mBank je zajímavá banka. Vtrhla na náš trh před léty jako vítr. Bylo o ní všude slyšet. Zvedla první vlnu přechodu klientů od velkých bank k této nové. Vše bylo zdarma, vše bylo jednoduché a snadné. Základem byl přitom do té doby zatím ne úplně rozšířený internet a internetové bankovnictví. mBank zavedla do tuzemského slovníku pojem "internetové banka".

Od té doby jakoby banka usnula. Ze dne na den se vytratila. Snad dosáhla toho, co chtěla a o více už neusiluje. Je to škoda. Banka měla velkou perspektivu a naději stát se skutečně významnou tuzemskou bankou. To by se však nesměla leknout svého úspěchu. Nyní už, co do úspěšnosti a počtu klientů, tuto banku v podstatě dohnali její stejně velcí a stejně zaměření konkurenti jako Fio či Air Bank. Teprve příchod těchto bank jako přímé konkurence trošku nastartoval aktivitu této banky a také její nové inovace.

TUTO BANKU MŮŽETE OHODNOTIT PŘÍMO ZDE!

GEEN_vstricna

S čím přišla banka v IV. čtvrtletí 2016

mBank se potřebuje profilovat jako spolehlivá a stabilní banka, která neustále roste. Pokud by totiž ztratila dynamiku, mohla by začít ztrácet i klienty. Čtvrté čtvrtletí roku 2016 pak tuto snahu banky výslovně potvrzuje.

mBank v České republice uzavřela první pololetí letošního roku s nárůstem čistých bankovních výnosů o 53 % na 568,8 mil. Kč. Zisk banky před zdaněním pak za první pololetí vzrostl o 159 % na 258,3 mil. Kč. Významný vliv na tento výsledek měl příjem z transakce VISA, který pro českou mBank představoval příjem ve výši 214,7 mil. Kč. O čtvrtinu se pak zvýšily vklady i úvěry. mBank se tak velmi dobře drží i v konkurenci charakterově velmi blízkých konkurentů Fio banky a Air Bank.

mBank ve 14. ročníku prestižní soutěže a ankety Zlatá koruna získala 3 ocenění – jednu zlatou a dvě stříbrné koruny.

mBank: Digitální technologie a moderní design: Nový koncept poboček mBank startuje v Českých Budějovicích

mBank chce být moderní a pokroková, digitální banka. Zatímco takto jí chápou lidé při používání jejich služeb zejména na internetu, měla by se tato zkušenost a image zhmotnit také v případě poboček této banky. První takový koncept odstartuje banka v Českých Budějovicích. Dobrou inspirací by mBank mohly být pobočky Air Bank, které skutečně odpovídají pohledu moderní a digitální banky, která se nachází na úrovni každého svého klienta. Rozhodně se nebudeme zlobit pokud mBank tento koncept ještě něčím novým obohatí a přinese další nové nápady, které budou inspirací i pro konkurenci.

mBank: Čínský AliExpress předbíhá domácí i evropské e-shopy. Češi nakupují mnohem více, ale po menších částkách!

Konečně velmi zajímavá a užitečná zpráva. mBank za ní upřímně děkujeme. Dle informací banky ohledně placení svých klientů v rámci internetových nákupů došla mBank k závěru, že její klienti čím dál více nakupují u Čínského mamutího e-shopu AliExpres. Proti loňskému roku se počet plateb na účet tohoto obchodníka zvýšil o sto tisíc. Proti roku 2013 se pak počet plateb zvýšil šestkrát ze 74 000 plateb na 470 000 plateb. Z průzkumu tak vyplývá, že Češi stále více nakupují u zahraničních internetových prodejců a nemají z nákupu v zahraničí obavy. Nárůst zahraničních e-shopů je přitom výrazně vyšší než v případě domácích e-shopů. S postupným rozšiřováním svých služeb na tuzemském trhu navíc pokračuje Amazon, přímo působící v České republice. Uvidíme, jak nástup zahraničních e-shopů zamíchá s domácí konkurencí.

mBank: mBank odměňuje aktivní podnikatele. 
Za půl roku jim rozdá až 20 300 korun

Když se někde objeví zpráva, že banka či kdokoliv jiný něco tzv. rozdává, měli bychom věnovat takové zprávě svou pozornost. Nikoliv však projevením zájmu o obdarování, ale projevením zájmu o zjištění nezkreslené pravdy a realitě celé věci. Ne každé odměňování je skutečným neúčelovým obdarováním. Obdarování se značí tím, že nemá žádné protiplnění, tedy jedná se o úkon, kterým někomu něco dáme a plníme a nic za to, kromě vděku, neobdržíme. O co jde v tomto případě? Podnikatelé, kteří si zřídí příslušnou platební kartu, dostanou za odměnu na účet připsáno 300,- Kč jako bonus. Dále pak mohou až 2500 korun získat v podobě bonusu 1 procenta z objemu platby. Tak a abychom si řekli tu pravdu. Aby klient dosáhl takového maximálního zisku či odměny, který banka viditelně prezentuje, musel by měsíčně utratit částku 250 000 korun! To je motivace. Abych získal bonus 2500 korun, musím utratit 250 000 korun měsíčně. Jasně, pokud někdo takové sumy utrácí už nyní, pak asi neřeší bonus 2500 korun měsíčně a pokud někdo takové částky neutrácí, určitě nebude tímto procentem motivovaný, aby utrácet začal. Zde skutečně platí, že titulek má velké očiJ

mBank: mBank naděluje dětem – ke svému mKontu pro děti teď navíc mohou získat i Dětskou mKartu

Děti budou nadšené. mBank poskytuje k dětskému kontu novou platební kartu. Tři výběry měsíčně z kteréhokoliv bankomatu v České republice mají být dokonce zdarma. Ale velkou výhodou vidíme to, že děti mohou s kartou i platit. Ono to totiž není úplnou samozřejmostí. Jiné banky například sice nabízejí dětská konta, ale s kartou je možné pouze vybírat hotovost, nikoliv už platit u obchodníků apod. Karta od mBank pro děti tak má skutečně široké využití. Výhodou dětských kont je možnost nastavení limitů pro utrácení dětí a to ať už při výběru z bankomatu, nebo při placení u obchodníků. Tam je ovšem třeba děti na takovou skutečnost upozornit, aby se pak u pokladen nedostávaly zbytečně do trapných situací, kdy jim karta neumožní za celý nákup zaplatit nad uvedený limit.



GEEN Vstřícná banka: Dejte mBank své vysvědčení - I. čtvrtletí 2017

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15738250032

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2560
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7050
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8560
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3735
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0530
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4000
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0756
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více