GEEN Vstřícná banka:
Dejte Poštovní spořitelně své vysvědčení - III. čtvrtletí 2017


22. 08. 2017  00:26     Miroslav Zeman     komentáře (0)

GEEN Vstřícná banka - v rámci projektu prvního klientského ratingu bank, mají i čtenáři serveru Bankovní poplatky unikátní možnost ohodnotit tuzemské banky a vystavit jim své vysvědčení. Přečtěte si jak vstřícná byla Poštovní spořitelna a rovnou ji ohodnoťte! ČTĚTE DÁLE!

GEEN Vstřícná banka: Dejte Poštovní spořitelně své vysvědčení - III. čtvrtletí 2017




Poštovní spořitelna je vlastně produkt ČSOB. Je založena na výsadním postavení svých poboček na pobočkách České pošty. Ačkoliv je budována jako samostatná značka a samostatný produkt, nemůžeme si nevšimnout jednotné strategie a sdílení produktů a služeb mezi těmito spřízněnými bankami. To se týká i tiskových zpráv a konferencí obou bank.

K hodnocení bychom tak opakovali to, co jsme psali již u ČSOB. Speciálně Poštovní spořitelny se týká zpráva o spuštění bezkontaktních nálepek nově i pro klienty ERY, což banka oznámila v dubnu tohoto roku.

TUTO BANKU MŮŽETE OHODNOTIT PŘÍMO ZDE!

GEEN_vstricna

S čím přišla banka v II. čtvrtletí 2017

Hodnocení Poštovní spořitelny můžeme shrnout do jedné příslovečné věty. Banka je prostě klonem ČSOB, působící na poštách a tak je také třeba tuto banku vnímat. Je proto výrazně méně aktivní než ČSOB, která je prémiovou značkou celého koncernu.

Skřítci znovu na scéně: tančí pro Poštovní účet

Poštovní spořitelna opět vsadila na červené skřítky a rozvíjí kreativitu, s níž loni slavila úspěch kampaň na Poštovní půjčku. Od začátku května sedmero skřítků doprovází komunikaci nového vlajkového produktu Poštovní spořitelny – Poštovního účtu. Banka pro exekuci zvolila kombinaci televizního spotu s online a venkovní reklamou.

A také druhý pohled na kampaň se skřítky. Navádění lidí k bezduchému zadlužování. Půjčování si na cokoliv, bez domýšlení důsledků. Kampaň zaměřená na lidi, kteří tak důsledně nevnímají finanční odpovědnost a finanční gramotnost. Ano, i tím se může banka pochlubit. Devalvuje tak veškerá snažení o zvýšení finanční gramotnosti lidí a ještě se tím ve zprávě chlubí. Tento přístup rozhodně ke zvýšení hodnocení této sub banky nepovede.

Poštovní spořitelna představuje po Poštovní půjčce i Poštovní účet, sází na jeho dostupnost

Od května nabízí Poštovní spořitelna klientům novinku v podobě Poštovního účtu. Jde o nejdostupnější účet, co se týče podmínek jeho získání i možností spravování na všech pobočkách České pošty. Poštovní spořitelna vychází ze znalostí svých zákazníků a požadavků lidí na dostupné finanční služby. Poštovní účet je další v řadě jednoduchých produktů, s nimiž Poštovní spořitelna navazuje na loňský úspěch nabídky Poštovní půjčky. Pro Poštovní spořitelnu je jednoduchost a dostupnost produktů předpokladem jakéhokoliv úspěchu. Služeb České spořitelny na poštách využívají z velké míry lidé starší, kteří si chodí pro důchod, nebo lidé se zdravotním postižením a jiným handicapem. Nejen tyto skupiny pak oceňují to, že si na poště vyřídí i finanční služby a ty je nesmí jakkoliv zatěžovat. Pokud by Poštovní spořitelna na jednoduchosti produktů a jejich lepší propagaci dále zapracovala, mohlo by být i její hodnocení výrazně lepší.

Karty v letních destinacích využíváme čím dál častěji, meziročně o deset procent

Češi využívají platební karty na letních dovolených rok od roku častěji. V oblíbených přímořských destinacích – Itálii, Chorvatsku a Španělsku – uskutečnili čeští turisté loni v letních měsících o 10 % více transakcí a utratili o 11 % více peněz než v roce 2015. Je vidět, že se Češi nebojí v zahraničí používat platební karty a mají k tomu také dostatečné možnosti. Platby kartou čím dál více, stejně jako v tuzemsku, nahrazují hotovostní platby. Platba kartou je komfortní, bezpečná a Češi navíc patří k přeborníkům v platbách kartou. Alespoň v něčem jsme tak šampioni evropského významu.



GEEN Vstřícná banka: Dejte Poštovní spořitelně své vysvědčení - III. čtvrtletí 2017

Diskutovat (0)


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více