Home Credit slaví 15 let. Vyrostl, zesílil a vydal se do světa


03. 07. 2012  14:14     tz     komentáře (0)

Společnost Home Credit a.s. slaví 15 let fungování na českém trhu. Za tu dobu se z malé firmy z městečka nedaleko Brna stal jeden z předních poskytovatelů spotřebitelských úvěrů, který své služby poskytl více než dvěma milionům klientů.





„Patnáct let už je dostatečně dlouhá doba k bilancování a je nesporné, že Home Credit si k pomyslnému občanskému průkazu zaslouží gratulaci. Vždyť za svou patnáctiletou historii půjčil celkem 78 miliard korun více než dvěma milionům zákazníků, tedy každému pátému obyvateli Česka,“ bilancuje generální ředitel Home Creditu David Bystrzycki.

 

Cesta Home Creditu začala v Hustopečích u Brna, kde v roce 1997 vznikla stejnojmenná leasingová společnost. O rok později začala poskytovat spotřebitelské úvěry domácnostem. O tom, že šlo o dobrý obchodní tah, svědčí fakt, že hned další rok překračuje objem poskytnutých peněz miliardu korun a Home Credit má v portfoliu sto tisíc úvěrových smluv. Silný impuls přichází na přelomu tisíciletí, kdy společnost začíná nabízet kartu Yes, která je jednou z prvních úvěrových karet v Česku vůbec. Úspěšný reklamní spot s Janou Štefánkovou na tuto kartu si mnozí vybaví ještě dnes. V dalších letech zavádí Home Credit na trh celou řadu na svou dobu převratných novinek, jako je hotovostní Osobní půjčka, úvěr pro financování lékařské péče Medifin, Telefonní půjčka nebo Bezva dny, které vracejí úroky za dobré splácení. Home Credit od roku 1999 expanduje do dalších zemí Evropy a postupně i do celého světa. K Česku, Slovensku a Ruské federaci se postupně přidal Kazachstán, Bělorusko, Čína, Vietnam a Indie. Následovat budou další země. „Příběh Home Creditu připomíná tak trochu splněný sen. Společnost totiž neslaví úspěchy jen na domácí půdě. Stala se vzorem pro obchodní model fungující v zemích a ekonomikách, které jsou v porovnání s tou naší stonásobně větší,“ říká David Bystrzycki.

 

Podle generálního ředitele spočívá úspěch firmy hlavně ve schopnosti pružně reagovat na mnohdy dramaticky se měnící situaci. Společnosti se dlouhodobě daří udržovat růst i na trhu, který stagnuje.

 Najít prostor pro růst ve vysoce konkurenčním prostředí je čím dál těžší. K narozeninám jsme tak pro klienty připravili zcela nový koncept, který jim přinese vyšší spokojenost a zlepší jejich zákaznickou zkušenost. Spokojený zákazník se bude vracet a opakovaně nakupovat, což umožní další růst společnosti do budoucna. Zároveň chceme i dále rozvíjet systém odměn zákazníkům, kdy už nyní zákazníci při Bezva dnech dostávají své úroky zpět,“ říká David Bystrzycki, a dodává: „Konkrétních změn v rámci nového konceptu je tak spousta – od jednoduchého, uživatelsky přívětivého webu a nového komunikačního konceptu, od „lidštějšího“ a tedy daleko srozumitelnějšího jazyka úvěrových smluv, jednodušší sankční politiky až po chartu zákazníka, kterou právě připravujeme. Prostě chceme zákazníka pohodlně a bezpečně provést celým procesem od žádosti o půjčku až po její splacení.“



Home Credit slaví 15 let. Vyrostl, zesílil a vydal se do světa

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

12550195680

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

300


ČÍSLO TÝDNE - 300 právě tolik miliard korun odeslaly tuzemské společnosti svým zahraničním vlastníkům ve formě dividend. Většina zisku těchto firem tak skončila v zahraničí.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,3060
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4400
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8760
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5935
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0060
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4250
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0918
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více