V rámci letošního ročníku soutěže "Ideální banka 21. století" psali studenti práce na téma "proklientská banka". A v řadě textů se to jako zaklínadlem hemžilo jedním slovem - INOVACE. My jsme se proto rozhodli, že vám, našim čtenářům a klientům tuzemských bank, budeme ukazovat zajímavé příklady a směry bankovních inovací ve světě. Prvním takovým případem budiž italská CheBanca!.
![](https://www.bankovnipoplatky.cz/cache/img/thmb-200-360-89cface5465abbd4e8ff189c4fc04996.jpg)
Je faktem, že bez inovací sse žádný segment neposouvá dopředu a ani banky nejsou výjimkou. A manažeři italské banky s názvem "CheBanca!" (v překladu "Jaká to ale banka!" , patřící do skupiny Mediobanca Group, si to vzali k srdci. Hlavní motivací, která se zrcadlí v každém detailu této banky, bylo poskytovat zcela novou formu bankovnictví interaktivním přístupem, v němž mají klienti ve všech kanálech garantován dosah ke všem službám. Užitečné jsou i další inovace - otevírací doba poboček se překrývá s obchody, nikoliv s úřady (jde ořece o tom, aby banku člověk mohl navštívit před prací nebo po práci, případně o víkendu), na webu vám online pomohou s řízením vašich financí formou chatu s bankéři nebo vás vezmou k sobě do byznysu formou licence na filiálku.
.
INOVACE V ČESKÝCH BANKÁCH? PODÍVEJTE SE ZDE
.
Samozřejmostí je jednoduchá dimenze nabízených produktů, kterou je možné přizpůsobit potřebám jednotlivých klientů tak, aby nedocházelo ke zbytečné "nadkonzumaci" nepotřebných služeb.
Obrázky: CheBanca! z Itálie - jak se vám líbí?
Další články k tématu
Počet klientů, kteří změnili dodavatele elektřiny