Internetbanking není zadarmo


07. 02. 2008  19:10     Milan P., New York     komentáře (6)

Ovšem jen do té doby než svévolně a ze dne na den zrušili - tedy snížili na 0 Kč internetový limit. Každý klient musel osobně na přepážku si tento limit opětovně zvýšit na původní či jinou hodnotu. Žiji v USA a tak nějak je to nepohodlné a poněkud drahé navštívit pobočku.





„Vykecám“ se do Vrby a bude to bolet trošku míň. Před delším časem jsem byl opravdu hodně nadšený, když ČS začala provozovat internetbanking. S neskonalou radosti jsem si zašel na pobočku a zřídil si účet. Protože žiji mimo ČR, tak mi jejich služba přišla vhod. Fungovalo to dobře. Neměl jsem ani výhrady k poplatkům. Přál jsem jim to za to službu. Ovšem jen do té doby než svévolně a bez varování a ze dne na den zrušili - tedy snížili na 0 Kč internetový limit. Každý jeden musel osobně na přepážku si tento limit opětovně zvýšit na původní či jinou hodnotu. Jak praktické. Žiji v USA a tak nějak je to nepohodlné a poněkud drahé navštívit pobočku. Několikrát jsem kontaktoval zaměstnance a oni se mi snažili sdělit, že musím mít SMS servis. To snad je další špatný vtip. Když si kupujete auto, tak vám taky neřeknou, že k tomu musíte mít i koloběžku. No, co se dalo dělat, ČS jsem odepsal.

Hledal jsem náhradu na našem malém bankovním trhu. Jednoho dne přišla odpověď od paní z oddělení call-centra Živnostenské banky (dnes UniCredit). Slibovala, že za paušální poplatek 99 Kč je možné používat jejich internet servis k mé spokojenosti. Tedy teď mám nový internet servis. Ovšem také nikoliv bez překvapení. Jednoho dne jsem zjistil, že mi bylo strženo ještě 50 Kč za poslání číselných kódů pro plné použití internetbankingu. Pokusil jsem se několikrát kontaktovat jak paní z call-centra, tak i jejich zákaznický servis. Na mé e-maily dodnes nedošla žádná odpověď. Jejich hra na mrtvého brouka je dokonalá.

Ještě bych chtěl vzkázat všem, kdo nejsou spokojeni se současnou poplatkovou situací, abyste si vzpomněli, kdo vás dnes „okrádá“, až bude v ČR zavedeno Euro. Předpokládám a doufám, že potom postupně zmizí většina poplatků. Protože zákazníci přejdou do zahraničních bank, kde si při krásném výletu za hranice, zařídí běžný účet zdarma. Protože budeme mít všichni jednu měnu, odpadnou poplatky za převody měn do a z bank.Velice by mě potěšilo, kdyby dnešní arogantní vedení některých bank jednoho dne zjistilo, že jim ubylo 50% domácích zákazníků.



Internetbanking není zadarmo

Diskutovat (6)