Investujte do budoucnosti svých dětí se Zlatou rybkou od Pioneer Investments
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Investiční skupina Pioneer Investments v ČR nabízí od 1. června 2012 nový investiční program pro děti. Zlatá rybka je produkt životního cyklu, který se skládá ze tří modelových portfolií odlišených mírou rizika a délkou investičního horizontu. Minimální pravidelná investice je 500 Kč. K nově založenému programu Zlatá rybka má nyní klient možnost získat úrok 5 % p. a. na Spoření MINI od UniCredit Bank,* která je distributorem tohoto produktu. Start investičního programu Zlatá rybka podpoří marketingová kampaň.
„Podle průzkumů představují náklady na dítě v české rodině až 3 mil. Kč**. Navíc rodiče značně podceňují náklady spojené s významnými událostmi v životě svých dětí, jako je studium nebo např. pořízení vlastního bydlení. Včasné rozhodnutí část prostředků odkládat a následná finanční disciplína mohou dětem usnadnit start do života a v budoucnu zmírnit dopad na peněženky rodičů,“ říká k tématu Petr Šimčák, ředitel obchodu Pioneer Investments ČR.
.Zlatá rybka je investiční program pro děti, který nabízí tři typy portfolií (linií), jež pokrývají investiční období různé délky a zahrnují různé investiční strategie, viz graf. Čím více se blíží konec investičního horizontu, tím větší je podíl konzervativnějších instrumentů, které chrání investice zhodnocené v předchozím období. Výhodou produktu je nízká minimální investice, ale především diverzifikace do různých tříd aktiv s ohledem na investiční horizont a rizikový profil investora. Zlatou rybku je možné využít i pro jednorázové investice. Investiční horizont se pohybuje od jednoho do pětadvaceti let.
Graf – modelová portfolia investičního programu pro děti – Zlatá rybka
Start nového investičního programu bude doprovázet marketingová kampaň. Její součástí bude internetová kampaň, billboardy v Praze a v Brně, aktivity public relations a podpory prodeje. Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR Pioneer Investments, k tomu dodává: „Kampaň je podpořena interaktivními webovými stránkami www.pohadkovabudoucnost.cz, kde je možné se zapojit do soutěže pro rodiče i děti o zajímavé ceny. V sekci zábavy si mohou rodiče i děti stáhnout pohádky, omalovánky nebo zahrát on-line pexeso. Pro malé klienty jsou také připraveny atraktivní dárky s logem Zlaté rybky.“
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2280 | |
1 USD | 23,7150 | |
1 PLN | 5,7985 | |
1 GBP | 29,5415 | |
1 CHF | 26,0250 | |
100 HUF | 6,4200 | |
1 RON | 5,0700 |
Zprávy z devizového trhu
- Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024 - Česká koruna se vzpamatovává ze včerejšího výprasku
10. 04. 2024 - Únorová obchodní bilance v rekordním přebytku
09. 04. 2024