GE Money Bank se stala Nejvstřícnější bankou za II. čtvrtletí roku 2010 v projektu prvního českého klientského ratingu OVB Vstřícná banka. Jakub Pavla, customer value manager GE Money Bank, odpovídal na naše otázky.
GE Money získala prvenství v Nejvstřícnější banka v ČR. Čím si dle vašeho názoru bankovní ústav získal sympatie porotců? Tohoto ocenění si velice vážíme a jsme opravdu rádi, že naše
usilovná snaha uspokojovat potřeby zákazníků přináší ovoce. Podle našeho názoru za tímto úspěchem stojí mnoho aktivit, které se týkají jak nabídky produktů, prodejní oblasti, ale i jiných
směrů. Zmínil bych zejména naše produktové inovace, za které jsme byli oceněni i Zlatou korunou, např. za Internet banku vyhodnocenou zákazníky jako nejlepší na trhu. Snažíme se jít s dobou a
přiblížit se našim klientům prostřednictvím nejnovějších trendů. V oblasti distribuční sítě například rozvíjíme síť mobilních bankéřů, instalujeme depozitní bankomaty, zavádíme naprosto nový a
na tomto trhu ojedinělý design poboček, atd. využíváme přímé komunikace s klienty on-line a nově jsme zastoupeni i na sociálních sítích (Facebook, Twitter). Podobných aktivit je spousta a není
zde prostor je všechny vyjmenovat. Jaké konkrétní kroky GE Money bank ve II. čtvrtletí vedly k zisku titulu? Jaká opatření v posledních měsících byste označil jako velmi vstřícná či
na našem trhu výjimečná? Ve druhém čtvrtletí proběhlo mnoho zajímavých kampaní a akcí. Za všechny jmenujme alespoň kampaň na osobní půjčku Expres bez poplatků za vedení či zřízení, kde
klient mohl například oproti standardní nabídce např. u 100 tisícové půjčky na 60 měsíců ušetřit téměř čtyři tisíce korun. To, v kombinaci s našimi velmi konkurenceschopnými sazbami na
osobních půjčkách, byla do značné míry na trhu ojedinělá nabídka. Dále např. u hypotečních úvěrů jsme odpouštěli poplatky za otevření a na některých pobočkách poskytovali odhady nemovitostí jako
službu zdarma. V květnu jsme také na trh uvedli zcela nové a bezkonkurenční pojišťovací programy k platebním kartám. Od cestovního pojištění až po unikátní asistenční služby, díky nimž
například za havárii vody v bytě nic neplatíte. GE Money ve II. čtvrtletí překonala i nejvstřícnější banku I. čtvrtletí Raiffeisenbank a přeskočila i největší tuzemské banky. U poroty
jste zabodovali především svými bonusovými a zvýhodněnými akcemi, které měly logiku a šikovnými marketingovými kampaněmi. Budete tento směr a strategii i do budoucna rozvíjet? Rozhodně ano,
chystáme se např. ve druhé polovině letošního roku a v duchu naší strategie (a tím to určitě nekončí) výrazně vylepšit, rozšířit a zprůhlednit nabídky v některých klíčových produktových
skupinách. Rádi bychom tyto změny doprovodili zvýhodněním pro klienty, kteří si tyto nové produkty na míru ušité zákaznickým segmentům budou chtít zřídit. V tuto chvíli nemůžeme sdělit více, ale
rozhodně se o těchto nabídkách prostřednictvím marketingových kampaní klienti dozvědí. Jak by se měla chovat nejvstřícnější banka, aby si i nadále uchovala důvěru svých klientů a titul
nejvstřícnější banky si udržela i nadále? Které konkrétní kroky pro své současné i budoucí klienty v nejbližších měsících připravujete? Určitě není náhoda, že jeden z klíčových
cílů, tj. být jasně komunikující a výjimečně přímočarou bankou je přesně sladěný s cílem hodnocení nejvstřícnější banky. Tento trend se již nějakou dobu objevuje v naší komunikaci
s mottem „Rozumíme si“. Jde nám o to, aby naše produkty byly pro klienty co nejjednodušší, nejsrozumitelnější a samozřejmě plnily jejich potřeby co nejlépe. Pokud jde o naše plány na nejbližší
období, tak jsem se o nich zmínil již v předchozí odpovědi, ale jsou velmi zásadní a týkají se několik různých produktových skupin. Je spokojenost klientů zhmotněná i v hodnocení
klientského ratingu OVB Vstřícné banky pro vás největší motivací? Takový výsledek je pro nás obrovskou motivací. Naším cílem je spokojený zákazník a pravidla této soutěže v sobě klíčové
faktory klientské spokojenosti obsahují. My to vnímáme jako odměnu, ale zároveň i závazek do budoucna, protože se je velmi těžké udržet status nejvstřícnější banky v tak konkurenčním prostředí,
jaké na tomto trhu panuje. Je asi zbytečné se ptát, zda budete výsledky klientského ratingu bank i nadále sledovat? Pro nás jsou samozřejmě průzkumy klientské spokojenosti jedním
z nejdůležitějších vodítek pro směr budoucího vývoje, rozšiřování, či úpravy produktových nabídek, atd. Sledujeme je dlouhodobě a pravidelně a tak tomu bude i nadále. Udělení tohoto ocenění
vyvolá ještě větší tlak a zaměření na zákaznickou spokojenost. Budeme se velmi snažit udržet si status nejvstřícnější banky co možná nejdéle. www.vstricnabanka.cz
Jakub Pavel: GE Money je výjimečně přímočarou bankou
Re: Pan Jakub Pavel si dělá legraci?
Vrána k vráně si sedá, rovný rovného si hledá......
Vrána k vráně si sedá, rovný rovného si hledá......
Pan Jakub Pavel si dělá legraci?
V první větě rozhovoru říká: "Tohoto ocenění si velice vážíme....." OVB Nejvstřícnější banka. :-)))...
Diskutovat (2)
V první větě rozhovoru říká: "Tohoto ocenění si velice vážíme....." OVB Nejvstřícnější banka. :-)))...
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
16276107792
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2390 | |
1 USD | 23,5870 | |
1 PLN | 5,8575 | |
1 GBP | 29,3545 | |
1 CHF | 25,8710 | |
100 HUF | 6,4150 | |
1 RON | 5,0716 |
Zprávy z devizového trhu
- Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024