Jan Franek:
Fio banka vítězí strategií nulových poplatků za běžné bankovní služby
06. 11. 2010 14:02
Miroslav Zeman
komentáře (1)
Zeptali jsme zástupce nejmladší banky na trhu Fio banky, která se stala Nejvstřícnější bankou za III. čtvrtletí roku 2010 v projektu prvního českého klientského ratingu OVB Vstřícná banka pana Jana Franeka, který je tiskovým mluvčím banky.
Gratulujeme Vám k zisku titulu Nejvstřícnější banka v ČR. Čím si dle Vašeho názoru získala Fio banka důvěru veřejnosti, nezávislého serveru, respektive důvěru porotců, z jejichž hodnocení
vyšla Vaše banka celkově jako nejvstřícnější banka? Děkujeme. Vítězství nás samozřejmě velmi potěšilo - a o to více, že jsme jej získali v nezávislém hodnocení bank složeném
z pohledu klientů i odborníků. Věříme, že důvěru jsme si zasloužili naší nabídkou kvalitních služeb dostupných po celé České republice a strategií nulových poplatků za běžné bankovní služby,
kterou zastáváme již pátým rokem. Jak si vysvětlujete takovýto úspěch banky, která začala své komplexní bankovní služby nabízet teprve během letních prázdnin a září? Zajímavé také je, že
se Fio banka stala jednoznačně nejpreferovanější bankou u hodnotící veřejnosti a u serveru www.bankovnipoplatky.com , který banky hodnotil z hlediska výše poplatků, u odborné poroty však bylo
hodnocení výrazně horší. Máte k tomu nějaké vysvětlení? Fio banka od 1.9.2010 převzala veškeré činnosti Fio, družstevní záložny. Přitom nedošlo ke změně nabídky služeb ani ceníku.
Takže je zřejmé, že mnoho příznivců si Fio získalo ještě předtím, než veškeré finanční služby nabízené veřejnosti převzala Fio banka, a to právě díky absenci obvyklých poplatků. Jak je vidět
z pohledu na výsledkovou listinu, odborníci jsou k bankám ve svém hodnocení obecně poněkud kritičtější. Věříme, že rozšířením portfolia produktů o další úvěrové produkty pro občany a svým
dalším působením na trhu jejich názor pozitivně ovlivníme. Na druhou stranu pokud se podíváme na portfolio produktů, disponuje Fio banka již nyní nabídkou investičních služeb, které mnozí oceňují a
konkurence je běžně nenabízí. Jaké konkrétní kroky Fio banky ve III. čtvrtletí vedly k zisku titulu? Jaká opatření v posledních měsících byste označil jako velmi vstřícná či na
našem trhu výjimečná? Největším počinem Fio banky ve 3.Q bylo právě zahájení poskytování bankovních služeb. Tento ostrý start nám zajistil zvýšený zájem veřejnosti o naše služby, který
(měřen v přírůstcích nových klientů) znatelně rostl již od získání bankovní licence v květnu tohoto roku. Jako velmi vstřícnou a na trhu výjimečnou vidíme naši nabídku běžného účtu
s neomezeným počtem transakcí zdarma v rámci ČR a Slovenska bez ohledu na to, zda je majitelem účtu fyzická osoba, podnikatel, nebo firma. Hodnocení OVB Vstřícná banka není
omezeno pouze na hodnocení produktů a služeb bank, ale na většinu stránek činnosti bank v ČR. Hodnotí se tedy také marketingové strategie, image banky, efektivita reklamy, aktivita banky,
mediální vstřícnost apod. Máte i pro IV. čtvrtletí hodnocení připraveno dostatek novinek, opatření či vstřícných kroků pro své současné i budoucí klienty? Můžete nám některé prozradit?
Ano, plánujeme dále rozšiřovat naši nabídku, jedněmi z prvních nových produktů budou jistě hypotéky a pravděpodobně i spotřebitelské úvěry. Konkrétní termíny spuštění však ještě nemohu slíbit. Co se
týká čtvrtého čtvrtletí, nedávno jsme ve spolupráci s českou burzou RM-SYSTÉM zahájili podzimní školu investování s novými semináři pro úplné začátečníky, kteří nejsou spokojeni
s výnosy na vkladech a uvažují o alternativách. Vzdělávání veřejnosti se věnujeme dlouhodobě, semináře pořádáme po celé ČR a vstup je zdarma. Jak by se dle Vašeho názoru měla chovat
nejvstřícnější banka, aby si i nadále uchovala důvěru svých klientů a titul nejvstřícnější banky si udržela i nadále? Myslím si, že základem je stabilní strategie, která zahrnuje
vylepšování stávajících služeb a zavádění nových, a to při stálosti cenové politiky. Je spokojenost Vašich klientů zhmotněná i v hodnocení klientského ratingu OVB Vstřícné banky pro Vás
největší motivací? Samozřejmě, ocenění od klientů je pro nás nejen motivací, ale také závazkem do budoucna. Budete výsledky klientského ratingu bank i nadále
sledovat?
Určitě. Věříme, že nám klienti zachovají přízeň i nadále
Jan Franek: Fio banka vítězí strategií nulových poplatků za běžné bankovní služby
FÍÍÍ . . . a peníze jsou pryč! JOO banka.
FÍÍÍ . . . a peníze jsou pryč! JOO banka....
Diskutovat (1)
FÍÍÍ . . . a peníze jsou pryč! JOO banka....
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
16516756992
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024