Jarní komunikační kampaň Volksbank CZ zvýšila povědomí o značce u firemních klientů o 8 p.b.
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Praha, 18. července 2012 – Volksbank CZ realizovala od poloviny února do konce dubna 2012 marketingovou komunikační kampaň cílenou zejména na firemní klienty a podnikatele. U fi-remních klientů se díky ní zvýšilo povědomí o značce o 8 procentních bodů. Speciální microsite podnikani2012.cz věnovanou firemnímu financování během kampaně navštívilo rekordních 136 tisíc unikátních návštěvníků, což je více než osminásobek oproti loňské podzimní kampani.
„Po celou dobu trvání jarní reklamní kampaně jsme měřili její efekt a vnímání klienty i veřejností. Mohu konstatovat, že kampaň opravdu zaujala a vyvolala u veřejnosti pozitivní emoce a asociace spojené se značkou Volksbank. Vyobrazení našich klientů a sdělení jejich příběhů zapůsobilo obzvláště v regionech, kde jsou tito lidé známými osobnostmi,“ shrnula Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ, a dodala: „Opět se nám potvrdilo, že pokud je značka vidět, klienti se o ni zajímají, vyhledávají si o ní další informace a zahrnují ji do svých nákupních úvah. Reklama připravila dobrý základ, na kterém můžeme dále stavět.“
Téměř tříměsíční marketingová kampaň Volksbank CZ probíhala formou TV sponzoringu, internetové, tištěné a venkovní inzerce i reklamních sdělení na pobočkách. Hlavní cílovou skupinou kampaně byli firemní klienti i podnikatelé a mikrofirmy ze segmentů zemědělských a lékařských profesí.
I přes intenzivní marketingovou komunikaci, kterou v jarním období vedla většina bank, mezi nimi Volksbank CZ nezapadla a podařilo se jí u firemní klientely zvýšit povědomí o značce o 8 procentních bodů oproti předchozímu sledovanému období. Při hodnocení marketingové kampaně Volksbank CZ klienti oceňovali zejména důvěryhodnost a srozumitelnost sdělení.
Nebývale velký růst v poslední době zaznamenávají reklamní kampaně bank vedené přes internet. Tohoto trendu využila také Volksbank CZ a komunikovala prostřednictvím bannerů přes novinky.cz,
ihned.cz, idnes.cz, nova.cz a další servery. Součástí jarní kampaně byla také speciální microsite
podnikani2012.cz, která svým návštěvníkům nabídla užitečné informace ve formě stručné studie mapující české podnikatelské prostředí. „Díky masivní
reklamní kampani na internetu se nám podařilo zvýšit návštěvnost microsite dosaženou během podzimní kampaně z 16 tisíc na 136 tisíc unikátních návštěvníků. Téměř 3,5 tisíce návštěvníků
nově přistupovalo ze svých mobilních telefonů,“ přiblížil marketingový specialista Volksbank CZ Michal Pitucha.
Jarní komunikační kampaň Volksbank CZ zvýšila povědomí o značce u firemních klientů o 8 p.b.
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2390 | |
1 USD | 23,5870 | |
1 PLN | 5,8575 | |
1 GBP | 29,3545 | |
1 CHF | 25,8710 | |
100 HUF | 6,4150 | |
1 RON | 5,0716 |
Zprávy z devizového trhu
- Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024