Karlovarský kraj – čekací doba na výbornou pro menší podíl klientů než v ČR
Pardubický kraj – čekací doba na pobočkách na výbornou pro méně klientů než ve zbytku republiky
Jihomoravský kraj a čekací doba na pobočkách bank – nespokojených více než ve zbytku republiky
Ústecký kraj – čekací doba na pobočkách mírně horší než ve zbytku ČR
Moravskoslezský kraj – čekací doba na pobočkách v porovnání s ČR pokulhává
V naší analýze originálních datových souborů z projektu „Kliente, oznámkuj svoji banku“ jsme zakončili cyklus třetí otázky ohledně atmosféry na bankovních pobočkách a vstupujeme do další fáze, konkrétně k analýze otázky zabývající se čekací dobou na obchodních místech a nabízených služeb v době čekání… Jak je na tom Karlovarský kraj?
Čekání je únavné. Vždy a všude. Stání ve frontě na bankovní pobočce není výjimkou, právě naopak. Vzhledem k otevírací době většiny bank, která se překrývá se standardní pracovní dobou, mají téměř všichni bankovní klienti při návštěvě pobočky jedno společné – chvátají. Proto jsme se v další otázce projektu „Kliente, oznámkuj svoji banku“ zaměřili právě na problematiku „doba čekání na pobočce a služba v době čekání“, kterou mohli klienti známkovat jako ve škole – od jedničky do pětky.
Čím kratší doba na pobočce, tím lepší známka. Čím lepší servis během čekání (lavičky či židle, tiskoviny ke čtení, voda či káva, zábava pro děti…), tím lepší známka.
.
PORADNA – ZEPTEJTE SE BANKOVNÍ EXPERTKY NA COKOLIV
.
V Karlovarském kraji je počet absolutně spokojených klientů menší než ve zbytku republiky. Známku výborně udělila obchodním místům jedna pětina respondentů, což je o více než tři procentní body méně než ve zbytku České republiky. Mírně lepší hodnocení pozoruje u známek chvalitebně a dobře. Na druhou stranu absolutně nespokojených klientů, kteří udělili bankám v Karlovarském kraji nelichotivou pětku, je o šest desetin procentního bodu více než v ostatních regionech.
TABULKA: Čas strávený na pobočce – Karlovarský kraj
Hodnocení |
Karlovarský kraj |
ČR jako CELEK |
|
Počet |
Podíl na celku |
||
Známka 1 - Výborně |
157 |
20,1% |
23,2% |
Známka 2 - Chvalitebně |
264 |
33,8% |
31,8% |
Známka 3 - Dobře |
181 |
23,2% |
21,4% |
Známka 4 - Dostatečně |
91 |
11,7% |
12,7% |
Známka 5 - Nedostatečně |
82 |
10,5% |
9,9% |
Nevyplněno |
6 |
0,8% |
1,1% |
Celkem |
781 |
100% |
100,0% |
Zdroj: www.bankovnipoplatky.com
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2820 | |
1 USD | 23,9010 | |
1 PLN | 5,8385 | |
1 GBP | 30,2280 | |
1 CHF | 27,1005 | |
100 HUF | 6,2050 | |
1 RON | 5,0798 |
Zprávy z devizového trhu
- Dolar nejlevnější v tomto roce
24. 01. 2025 - Středa větší změny kurzů nepřinesla
23. 01. 2025 - Dny chudé na makrodata pokračují
22. 01. 2025 - Očekávání nástupu Donalda Trumpa přineslo dolaru oslabení
21. 01. 2025 - Trump je zpět, co na to dolar?
20. 01. 2025 - Ceny výrobců v závěru roku zrychlily růst
17. 01. 2025 - Inflace, kam se podíváš
16. 01. 2025