Klient píše:
Inkaso u mBank nelze zastavit


30. 09. 2011  16:54     BP.com     komentáře (3)

Mám svůj účet u mBank a s jejími službami jsem celkem spokojen. Za určitou vadu však považuji to, že již rozeběhnuté inkaso nelze zastavit. Tedy konkrétně, mám nastaveno opakování inkasa na 10 dnů (je to vcelku běžný postup, který pokrývá stav, kdy na účtu není dostatečná hotovost). Nastal ale tento případ.





Firma, u které mám nastavenu inkasní linku, si částku inkasovala dvakrát. První inkaso proběhlo v pořádku, podruhé jsem od mBank obdržel info, že inkaso nebylo provedeno z důvodu nedostatku hotovosti na účtu, což byla pravda. Až potud tedy v pořádku (inkasní společnost se omluvila za chybu).

.

Protože jsem věděl, že mi v následujících dnech na účet přijdou peníze, které by inkaso pokryly, chtěl jsem automatické inkaso pro tento konkrétní případ zastavit, aby té firmě neprošla platba podruhé. A zde nastal problém. Bylo mi oficiálně sděleno, že již rozeběhnuté inkaso nelze nijak zastavit, jinými slovy, že nastavených 10 pokusů (10 dnů) o provedení inkasa musí proběhnout.

.

A tak jsem se dostal do situace, kdy dopředu vím, že po přísunu peněz na účet mi bude částka (podruhé) stržena a já pak budu muset kontaktovat firmu, která mi někdy ty peníze vrátí. Mezi tím ovšem nebudou provedeny zase jiné plánované platby. Takže zde vidím určitý funkční deficit banky, který spočívá v tom, že neumí na vyžádání zastavit běžící lhůtu inkasa. Klient tak musí v podobných případech doufat, že protistrana, která obdržela plnění 2x je poctivá.

.

Jiří J.



Klient píše: Inkaso u mBank nelze zastavit

how i got my ex back
Jsem tak šťastný, že se mohu podělit o toto své fantastické svědectví. Můj život se během 48 hodin ú...
inkaso u mBank je nedostatečně zabezpečené !!!
Na problém opakovaní inkasa jsem s mBank komunikoval cca před rokem a stále s tím nic nedělají. Nedá...
půjde to?
v takovém případě by snad pomohlo si pohlídat připsání došlých plateb a peníze ihned převést na jiný...
Diskutovat (3)