Klient RB se ptá:
Proč mám platit poplatek za převod peněz v rámci banky?


28. 06. 2010  16:11     Aleš Rod     komentáře (0)

Na redakci serveru se obrátil další bankovní klient, tentokráte z Raiffeisenbank, jenž nesouhlasí s poplatkovou politikou své banky.





Konkrétně mu vadí poplatek, který platí za převod peněz v bezúročném období z běžného účtu na podúčet přidružený ke kreditní kartě.   Dopis přetiskujeme v původním znění:    Dobrý den,   mám také negativní zkušenost z RB. Navrhuji za nejabsurdnější poplatek to, že Vám banka strhne peníze - poplatek 3,00 Kč při převodu z Raifky do Raifky. A kdy? Když používáte jejich kreditní kartu (nikoliv debetní) a po uplynutí patřičné doby si banka vezme z Vašeho účtu "půjčené" peníze. Z Vašeho účtu tedy odejde částka, která bance patří + poplatek 3,00 Kč. Mám nastaven automatický převod celé částky z mého účtu, takže za co platím poplatek?   Mohl by se k tomu někdo vyjádřit? Děkuji.     O reakci jsme požádali zástupce Raiffeisenbank, tiskového mluvčího banky Tomáše Kofroně. Z jeho odpovědi vyplývá, že ačkoliv se transakce může jevit jako banální, tudíž nenákladná operace, pro banku nepředstavuje rozdíl v porovnání s jinými platbami. "Z hlediska vnitřních procesů banky se tato platba neliší od jiných plateb, je tak zpoplatněna standardní cenou dle sazebníku banky," komentuje transakci Tomáš Kofroň.  


Klient RB se ptá: Proč mám platit poplatek za převod peněz v rámci banky?

Diskutovat (0)