Klient RB se ptá:
Proč mám platit poplatek za převod peněz v rámci banky?
28. 06. 2010 16:11
Aleš Rod
komentáře (0)
Na redakci serveru se obrátil další bankovní klient, tentokráte z Raiffeisenbank, jenž nesouhlasí s poplatkovou politikou své banky.
Konkrétně mu vadí poplatek, který platí za převod peněz v bezúročném období z běžného účtu na podúčet přidružený ke kreditní kartě. Dopis přetiskujeme v původním znění:
Dobrý den, mám také negativní zkušenost z RB. Navrhuji za nejabsurdnější poplatek to, že Vám banka strhne peníze - poplatek 3,00 Kč při převodu z Raifky
do Raifky. A kdy? Když používáte jejich kreditní kartu (nikoliv debetní) a po uplynutí patřičné doby si banka vezme z Vašeho účtu "půjčené" peníze. Z Vašeho účtu tedy
odejde částka, která bance patří + poplatek 3,00 Kč. Mám nastaven automatický převod celé částky z mého účtu, takže za co platím poplatek? Mohl by se k tomu někdo
vyjádřit? Děkuji. O reakci jsme požádali zástupce Raiffeisenbank, tiskového mluvčího banky Tomáše Kofroně. Z jeho odpovědi vyplývá, že ačkoliv se transakce může jevit
jako banální, tudíž nenákladná operace, pro banku nepředstavuje rozdíl v porovnání s jinými platbami. "Z hlediska vnitřních procesů banky se tato platba neliší od jiných plateb, je
tak zpoplatněna standardní cenou dle sazebníku banky," komentuje transakci Tomáš Kofroň.