Klienti se inspirují výsledky soutěže Zlatá koruna


13. 07. 2008  12:21     Jaroslav Brož     komentáře (0)

Výsledky soutěže Zlatá koruna o nejlepší finanční produkty roku jsou podle výzkumu, který provedla společnost Ipsos Tambor, jedním z důvodů, proč si polovina lidí z nabídky na trhu zvolí určitý produkt.





Výsledky soutěže Zlatá koruna o nejlepší finanční produkty roku jsou podle výzkumu, který provedla společnost Ipsos Tambor,  jedním z důvodů, proč si polovina lidí z nabídky na trhu zvolí určitý produkt. Výzkum proběhl krátce před tím, než byly vyhlášeny letošní výsledky Zlaté koruny.

 

Výzkum ukázal, že Zlatá koruna a obdobné soutěže mají významný vliv na chování a rozhodování klientů při výběru finančních produktů. Výzkum zahrnoval reprezentativní vzorek 1000 respondentů starších 18 let.

 

„Toto zjištění, které provedla renomovaná agentura pro výzkum trhu, nás potěšilo a příjemně překvapilo, protože dosud tyto dopady nikdo nezkoumal a neměřil. Potvrzuje se, že výsledky odborného hodnocení prostřednictvím Zlaté koruny jsou pro mnoho lidí cennou informací, kterou nikde jinde nezískají a která jim umožňuje lépe se orientovat v často nepřehledné a neustále se rozšiřující nabídce na finančním trhu,“ říká Pavel Doležal, ředitel soutěže Zlatá koruna.

 

Pro 77% dotázaných je soutěž Zlatá koruna velkým přínosem pro populaci České republiky právě proto, že přispívá k vyšší informovanosti o finančních produktech a podle 50% dotázaných inspiruje k většímu zájmu Čechů o dění na finančním trhu. Tento zájem se nejvíce projevuje ve věkové skupině 45 – 54 let, kde kladné odpovědi dosáhly 59%, u lidí ve věku 25 – 34 let to bylo 56% a převažuje i u žen s 54% kladných odpovědí.

 

To, že výsledky Zlaté koruny mají přímo vliv na rozhodování při pořizování finančního produktu, uvedlo 43% dotázaných. Vysoké mínění mají lidé o důvěryhodnosti Zlaté koruny. Názor, že vítězné produkty pro ně představují větší záruku důvěryhodnosti a serióznosti v porovnání s ostatními finančními produkty, vyjádřilo 70% dotázaných.

 

"Skutečnost, že se lidé stále ještě dostatečně neorientují v produktech na finančním trhu nám potvrzují zjištění i z jiných výzkumů. Není proto překvapení, že výsledky soutěže Zlatá koruna jsou pro spotřebitele důvěryhodným vodítkem při výběru produktů," dodává Michal Straka, Account Director společnosti Ipsos Tambor. 



Klienti se inspirují výsledky soutěže Zlatá koruna

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16453852832

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,1550
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4670
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8270
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3610
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,6875
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4000
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0552
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více