Klientské centrum České spořitelny kontaktovalo za 10 let jeho existence téměř 50 milionů klientů


11. 10. 2011  12:54     TZ ČS     komentáře (0)

Klientské centrum České spořitelny v Prostějově slaví již deset let svojí existence, během které ho kontaktovalo téměř 47,7 milionu klientů. Jen za devět měsíců letošního roku se na Klientské centrum ČS telefonicky obrátilo více než 3 miliony klientů, emailem pak téměř 60 tisíc klientů. Průměrně tak řešilo Klientské centrum ČS měsíčně více než 180 tisíc hovorů a přes 6 tisíc emailů. Pracovníci Klientského centra ČS nejčastěji klientům poskytují informace o produktech a službách banky, zadávají platební příkazy, blokují platební karty atd.





„Máme více než pět milionů klientů a velká část z nich s námi komunikuje telefonicky nebo emailem, proto se snažíme neustále zlepšovat naše služby k ještě větší spokojenosti klientů. Důkazem toho je i ocenění Innovation Award, které jsme v červnu tohoto roku obdrželi za inovativní přístup k rozvoji služeb Klientského centra od společnosti Nextira One,“ uvedl Radek Bedřich, ředitel Klientského centra České spořitelny.

 .

Klientské centrum České spořitelny je určené nejen klientům banky, ale i všem ostatním, kteří se chtějí dozvědět více o službách a produktech Finanční skupiny České spořitelny. Klienti přes něj mohou získávat informace, zadávat platební příkazy, požádat o blokaci odcizené či ztracené platební karty, řešit různé situace při práci s internetovým bankovnictvím, ale i koupit řadu produktů banky, nebo případně podat reklamaci. Klientské centrum ČS je dostupné 24 hodin denně 7 dní v týdnu na bezplatném telefonním čísle 800 207 207.

 .

Ocenění Innovation Award dostala Česká spořitelna za vývoj a implementaci technologie umožňující individualizovaný přístup k volajícím zákazníkům, díky kterému je schopna lépe doporučit to, co zákazníci očekávají, a za zefektivnění zpracovávání klientských e-mailů. Česká spořitelna navázala na obdobný úspěch z roku 2009 a potvrdila tak schopnost využívat nejmodernější technologie ke zlepšování služeb klientům. Ocenění již pátým rokem uděluje společnost Nextira One.



Klientské centrum České spořitelny kontaktovalo za 10 let jeho existence téměř 50 milionů klientů

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16384371504

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2350
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,6060
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8235
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3795
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,8270
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4100
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0710
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více