Komentované zprávy bank:
KB roste a Moneta kredituje on-line


25. 07. 2018  00:09     Miroslav Zeman     komentáře (0)

KOMENTOVANÉ TISKOVÉ ZPRÁVY Z BANK: O čem nás naše banky informují? A jak moc jsou jejich tiskové zprávy zajímavé? Podíváme se na ně trochu veselýma a trochu kritickýma očima. ČTĚTE DÁLE!

Komentované zprávy bank: KB roste a Moneta kredituje on-line




Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí. Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili. Připomínáme, že se nejedná o aktuální zpravodajství, ale o výběr zpráv z předchozího čtvrtletí, které jsou zajímavé ke komentování a zároveň mohou sloužit k hodnocení bank v našem projektu Vstřícná banka.

Tento týden jsme vybrali následující zprávy, které banky vydaly v předchozím čtvrtletí. Čtěte!

Komerční bance roste počet klientů, objem vkladů i aktiv od občanů a dále vylepšuje digitální bankovnictví. Čistý zisk meziročně vyšší díky snížení opravných položek

Komerční banka dnes zveřejnila své neauditované konsolidované výsledky za rok 2017. Běžné vklady klientů ve Skupině KB vzrostly meziročně o 8,9 % na 756,1 miliardy Kč1. Aktiva zákazníků Skupiny KB v podílových fondech, penzijním spoření a životním pojištění stoupla o 8,0 % na 163,9 miliardy Kč. Objem klientských úvěrů (bez repo operací) narostl meziročně o 1,8 % na 606,1 miliardy Kč2. Z toho objem úvěrů občanům na bydlení od KB a Modré pyramidy stoupl o 6,5 % a spotřebitelské úvěry od KB a ESSOXu vzrostly rovněž o 6,5 %.

Banka jede. I Komerční bance roste počet klientů. Stejně tak banka dosáhla velmi solidního zisku ve výši bezmála 15 miliard korun. Tento zisk je navíc meziročně vyšší. Jak už je ale naší tradicí, tak zvyšování zisku banky čistě pozitivně nehodnotíme, protože víme, co se s takovým ziskem stane a kde skončí. A také víme to, že z drtiví části zisku tuzemští klienti, ani stát vůbec nic nemají. Vše se pak transferuje ven za hranice.

KB

MONETA Money Bank přináší kreditní kartu pro živnostníky plně on-line

MONETA Money Bank pokračuje v naplňování své digitální strategie také směrem k živnostníkům a malým a středním firmám, pro něž chce být šampionem ve financování jejich potřeb. Klientům nově přináší možnost objednat si kreditní kartu plně on-line bez nutnosti návštěvy pobočky a dokládání daňového přiznání. Zájemcům stačí vyplnit žádost prostřednictvím Internet Banky nebo mobilní aplikace Smart Banka. MONETA Money Bank touto inovací rozšiřuje svoji nabídku plně digitálních bankovních služeb, kam patří načerpání úvěru pro spotřebitele či živnostníky nebo zřízení běžného účtu Tom.

Konečně tu máme nějakou inovaci. I když tato inovace spočívá jen v možnosti objednat si kreditní kartu přes internet. Nejedná se tedy o nic přelomového. Reálně se tak jedná o sjednání úvěru on-line, který již nabízí mnoho měsíců i mnohem menší banky jako například Equa Bank. I tak ale hodnotíme pozitivně posun tímto směrem. Rozhodně by však měla banka ve snaze o digitalizaci výrazně přidat. Nějaké výjimečné výsledky zatím bohužel nevidíme.

Moneta Money Bank

Nové internetové bankovnictví Raiffeisenbank využívá téměř půl milionu klientů

Raiffeisenbank v červnu loňského roku spustila nové internetové bankovnictví, do něhož postupně převádí své klienty. V uplynulém roce začalo nové internetové bankovnictví využívat téměř půl milionu klientů, především z řad fyzických osob. V letošním roce banka plánuje spustit nové internetové bankovnictví i pro podnikatele a firmy. Klienti využívající firemní i osobní bankovnictví budou mít všechny své finance pod kontrolou v jednom systému.Nové verze se dočkalo také mobilní bankovnictví, jehož další vylepšení plánuje banka na březen.

Nové internetové bankovnictví se RB vyplatilo. Využívá ho už pul milionu klientů této banky. Ohlasy klientů jsou přitom pozitivní a je zřejmé, že internetové bankovnictví klientům této banky skutečně sedne. RB není bankou pro masové obsluhování klientů, ale svou klientelu banka pečlivě obsluhuje a to se týká i jejího internetového bankovnictví. Otázkou je, zda i internetové bankovnictví této banky bude překonáno z hlediska zájmu klientů mobilní bankovnictví, jako to očekávají jiné banky.

Raiffeisenbank

DALŠÍ ZAJÍMAVÉ KOMENTÁŘE TISKOVÝCH ZPRÁV BANK NALEZNETE ZDE!

Maskot palec dolů



Komentované zprávy bank: KB roste a Moneta kredituje on-line

Diskutovat (0)


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více