Komentované zprávy bank:
Creditas i Equa zvyšují úroky a Air Bank odměňuje
Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí.
Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili. Připomínáme, že se nejedná o aktuální zpravodajství, ale o výběr zpráv z předchozího čtvrtletí, které jsou zajímavé ke komentování a zároveň mohou sloužit k hodnocení bank v našem projektu Vstřícná banka.
Tento týden jsme vybrali následující zprávy, které banky vydaly v předchozím čtvrtletí. Čtěte!
Zvyšujeme úrokové sazby na termínovaných vkladech
Banka CREDITAS od 6. srpna 2018 výrazně zvyšuje úroky na všech svých termínovaných vkladech s pevně danou sazbou, která se během doby vkladu nemění.
No výborně. Banka se chlubí růstem úroků na svých termínovaných vkladech. Novou výši jsme také zaznamenali v našem přehledu aktuální výše úroků u spořících a termínovaných účtů. Mimochodem Creditas není jedinou bankou, která zvyšuje úrokové sazby, ale tato banka nabízí docela atraktivní úroky.
Equa bank zvyšuje úročení termínovaných vkladů
Od 3. září 2018 zvyšuje Equa bank úroky u termínovaných vkladů, a to až o 0,4 procentního bodu. Po nedávném zvýšení úročení spořicího účtu HIT na 1,0 % p.a. jde v krátké době o další růst sazeb u depozit.
Před nedávnem to byl růst úroků u spořících účtů a termínované vklady na sebe nenechaly dlouho čekat. Za růst úroků u spořících a termínovaných účtů můžeme banku určitě pochválit, protože zhodnocení skutečně patří na trhu k těm nejvyšším. Je vidět, že Equa Bank hotovost potřebuje a dokáže ji i zřejmě dobře využívat.
Díky Odměnám za placení jste už ušetřili přes 1 milion korun
Odměny za placení sice máte ve svém mobilním bankovnictví teprve něco přes měsíc, ale už jste díky nim ušetřili pěknou částku. Doslova milionovou.
Vypadá to jako dobrý nápad. Banka motivuje klienty, aby platili přes své mobilní bankovnictví a díky tomu ušetří. Motivační programy bank jsou velmi oblíbené. Stále častěji se tyto odměny posouvají od dárků, mobilů či plyšáků pro nové příchozí klienty pro logické odměny či slevy pro všechny klienty banky, kteří využívají daný produkt a to je mnohem férovější.
KOMENTÁŘE TISKOVÝCH ZPRÁV BANK NALEZNETE ZDE!