Komentované zprávy bank:
Nová kampaň Fio banky - Dobré zvyky v hlavní roli


20. 11. 2019  00:34     Redakce     komentáře (0)

KOMENTOVANÉ TISKOVÉ ZPRÁVY Z BANK:

O čem nás naše banky informují? A jak moc jsou jejich tiskové zprávy zajímavé? Podíváme se na ně trochu veselýma a trochu kritickýma očima. ČTĚTE DÁLE!

Komentované zprávy bank: Nová kampaň Fio banky - Dobré zvyky v hlavní roli




Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí.

Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili. Připomínáme, že se nejedná o aktuální zpravodajství, ale o výběr zpráv z předchozího čtvrtletí, které jsou zajímavé ke komentování a zároveň mohou sloužit k hodnocení bank v našem projektu Vstřícná banka.

Tento týden jsme vybrali následující zprávy, které banky vydaly v předchozím čtvrtletí. Čtěte!


MONETA Money Bank získala nejvíce ocenění ve Zlaté koruně 2019

moneta-money-bank-logo MONETA Money Bank získala rekordní počet sedmi ocenění v renomované oborové soutěži Zlatá koruna 2019. Odborná porota ocenila banku především za její úspěchy v digitalizaci bankovních produktů a služeb. U veřejnosti bodovala opět Smart Banka – jedna z nejlepších mobilních bankovních aplikací na trhu.

I Moneta se může pochlubit tučným oceněním v soutěži Zlatá koruna 2019. Počet ocenění zařadil tuto banku mezi nejúspěšnější. Zabodovala hlavně mobilní aplikace Smart Banka. Jinak bance v počtu a rozsahu ocenění pomáhá její zaměření na inovace a modernizace bankovních služeb. Svou tradiční dynamiku banka postupně ztrácí, ale i tak se jedná o úspěšnou a kvalitní banku.


UniCredit Bank se stala nejlepší korporátní bankou v České republice

t_UCBk-3D Ocenil ji mezinárodní časopis Global Banking & Finance, který každoročně přináší přehled nejlepších bank světa v několika kategoriích včetně korporátního bankovnictví.

Těch soutěží bank je tolik, že se v tom dá jen těžko vyznat. Je ale pravdou, že UniCredit je svým korporátním bankovnictvím dlouhodobě známá a také je v tomto segmentu velmi úspěšná. Je jasnou jedničkou například mezi advokáty, nebo znalci. Banka tak umí velmi dobře  zacílit na konkrétní profesní skupinu a té nabídnout špičkové produkty a podmínky.


Nová kampaň Fio banky: Dobré zvyky v hlavní roli

Fio

Fio banka před koncem roku spouští novou reklamní kampaň, která staví na dobrých zvycích rozličných kultur a národů v porovnání s dobrými zvyky Fio banky. Ty ve spotech připomínajících přírodopisné dokumenty dává do kontrastu s benefity vlastních produktů. Kreativní koncept připravila agentura Mark/BBDO, režie hrané části spotů se ujal zkušený reklamní režisér Tomáš Bařina.

Novou kampaň jsem zaznamenal přímo na pobočce Fio banky. A dá se říct, že je to dost velká změna proti charakteru minulých kampaní s kozou. Nové kampaně více profesionalizují Fio banku a jsou takové serióznější. Porovnání bankovních služeb Fio a dodržování určitých principů s dodržováním zvyků například u Mongolů, nebo Indů je poměrně zajímavé a chytlavé.


 



Komentované zprávy bank: Nová kampaň Fio banky - Dobré zvyky v hlavní roli

Diskutovat (0)