Komentované zprávy bank:
Štědrost ČSOB je chvályhodná, Moneta snižuje úroky u hypoték
Komentované zprávy bank: K AirBank už od 15 ti, Creditas slaví stoupající počet klientů
Komentované zprávy bank: Reiffka otvírá pobočku za pobočkou, AirBank trumfuje s kodexem mobility
Komentované zprávy bank: U ČS zaplatíte také už jen otiskem prstu, Reiffka naděluje úroky
Komentované zprávy bank: Creditas rozdává vyšší úroky na termínovaných účtech, s AirBank zaplatíte rychlostí blesku
Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí.
Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili. Připomínáme, že se nejedná o aktuální zpravodajství, ale o výběr zpráv z předchozího čtvrtletí, které jsou zajímavé ke komentování a zároveň mohou sloužit k hodnocení bank v našem projektu Vstřícná banka.
Tento týden jsme vybrali následující zprávy, které banky vydaly v předchozím čtvrtletí. Čtěte!
Program ČSOB pomáhá regionům, rozdělí českým neziskovkám necelé 4 miliony korun
Minulý týden byl ukončen výběr finančních příspěvků v rámci podzimní části programu ČSOB pomáhá regionům. Individuální dárci mezi sebou na projekty v regionech vybrali přesně 1 672 791 Kč, ČSOB pak k této částce přidala 2,1 milionu korun – 150 tisíc v každém z regionů.
ČSOB velmi štědře podporuje regiony. Už několik let. Ani v tomto projektu není důležitá samotná výše podpory a pomoci, ale především mediální a odborná pozornost, která se vítězným projektům věnuje. Projekty pak poskytují služby a výhody lidem v regionech. Zejména tam, kde se jiné podpory tolik nedostává.
MONETA Money Bank snižuje u nových hypoték úrokovou sazbu až o 0,3 %
Výrazně ušetřit mohou lidé, kteří si nyní vezmou hypoteční úvěr od MONETA Money Bank. Ta začátkem dubna snížila úrokové sazby o 0,3 % pro fixace na 1, 3, 5 a 7 let, respektive o 0,2 % pro fixaci na 10 let. Zlevnění se týká standardních účelových hypoték s pevnou sazbou, které banka nabízí pod názvem Pružná hypotéka s fixní sazbou. Podmínkou pro získání výhodného úroku je sjednat si volitelné pojištění schopnosti splácet od BNP Paribas Cardif a zároveň dostávat na běžný účet u MONETA Money Bank alespoň 15 000 Kč měsíčně. MONETA Money Bank patří mezi pět největších poskytovatelů nových hypoték v České republice a s milionem klientů je čtvrtým největším finančním ústavem v zemi.
Stejně jako ostatní banky i Moneta snížila úrokové sazby u svých hypoték. Na rozdíl od svých konkurentek ale bylo zvýšení výraznější a činilo 0,3 procenta oproti 0,2 procentům u konkurenčních bank. Z pohledu klienta je pozitivní, že se jedná o dlouhodobější trend nastartovaný na jaře tohoto roku, kdy vesměs všechny banky přistupují ke snižování úroků u hypoték, a to navzdory původním očekáváním, že tyto úroky budou spíše růst.
Raiffeisenbank využívá v kampani Ježka
Osobností nové kampaně Raiffeisenbank se stal člen představenstva banky odpovědný za korporátní segment František Ježek. Jeho tvář je na billboardech spojená se sloganem „Dvě věci pohání byznys: vaše ambice a naše financování“.
Pro banku je nejvýhodnější, když může v kampani využít zajímavou osobnost pocházející přímo z banky. Pokud má banka takové štěstí, je to určitě výhra. Chce to jen dobrý nápad a prezentovat spojení jména, banky a nabízeného produktu. Formu, kterou RB zvolila můžeme určitě pochválit. Není to vlezlé ani strohé ani laciné.