Komentované zprávy bank:
Zuno sportuje a ČSOB - o čem se nemluví


16. 11. 2016  00:59     Miroslav Zeman     komentáře (0)

STŘEDEČNÍ SERIÁL - KOMENTOVANÉ ZPRÁVY BANK: Opět přinášíme další díl komentovaných tiskových zpráv z bank. Opět budeme komentovat s lehkou dávkou ironie a nadhledu. Tentokrát se budeme věnovat Komerční bance, Zuno a ČSOB.

Komentované zprávy bank: Zuno sportuje a ČSOB - o čem se nemluví




Komentované zprávy nejsou přesnými či seriózními zprávami o krocích bank a jejich náplni. Jedná se o odlehčený komentář a ironizování tiskových zpráv z bank, které jsou často strohé, vážné a banky se v nich rády nekriticky chválí. Reakce některých zástupců bank na naši novou rubriku svědčí o faktu, že výše uvedený smysl této rubriky zatím nepochopili.

Tento týden je plný pozitivních novinek. Čtěte!

Zuno: Spoty Zuno doplní sportovní vysílání

I banky se snaží zviditelnit na takové akci jako je olympiáda. Banky se snaží přirovnávat sebe, nebo klienty ke sportovcům a vůbec přirovnávat bankovnictví a kvalitu bankovních produktů k závodům, fair play apod. Není na tom nic divného. Využívat významných akcí se snaží i jiné obory a společnosti, než jen banky. Otázkou je však jak se to konkrétně udělá. Určitá míra vkusu, která rozhodne o úspěšnosti reklamy a marketingu, nebo jeho neúspěchu. Spoty musí mít myšlenku a logické napojení na událost. Jakékoliv umělé roubování nějakého produktu na aktuální událost pak vede spíše k pocitům nezvládnuté akce či trapnosti. Posouzení je ale vždy na konkrétním divákovi či klientovi banky.

Zuno Bank - oranžová

Komerční banka: Komerční banka představuje svůj nový komunikační koncept

Komerční banka představila v červnu svůj nový komunikační koncept. Bank se tak postavila do pozice instituce, která je schopna plnit přání a cíle svých klientů. Dokáže navíc reagovat na různorodost zájmů a charakterů svých klientů a vždy jim nabídnout to, co potřebují nebo potřebovat mohou. Ostatně komu by se nelíbilo mít za partnera někoho, kdo mu pomůže splnit jeho sen. Ale je potřeba vnímat, že i za plnění snů se musí platit, za splnění či naplnění plánů se musí platit a každá příjemná věc, kterou získáváme hned, je spojena s budoucí povinností, které nás mohou omezit v dlouhé budoucnosti. Jako u každé věci a každého problému tak ani tento problém není černobílý, ale krásně, duhově barevný a všechny barvy bychom měli vnímat ve vzájemné souvislosti.

KB

ČSOB: ČSOB Pojišťovna spustila novou on-line kampaň na Facebooku: „O čem spolu nemluvíme“

A máme tu kampaň banky, která je zaměřena na ženy. To se zatím v případě bank moc nevidí, protože tam je nejdůležitější masa. Kampaň má poukázat na věci, které mohou mladé rodiny a páry potkat v souvislosti se založením rodiny a narození potomka. Na příbězích a dialozích reálných párů poukazuje banka na různé problémy a rizika, která se mohou objevit. Výsledkem je propagování pojištění pro ženy, například pojištění Maminka. Toto pojištění má pomoci překonat problémy související s početím potomka a těhotenstvím. Potřebnost či hodnotu pojištění posuzovat nechceme. Obecně lze říci, že v případě pojistných produktů by neměli banky a pojišťovny nadměrně využívat pro své cíle uměle navozeného strachu z určitých modelových příkladů. Vždy se může stát cokoliv a kdykoliv a ne vždycky se dá proti tomu pojistit, nebo by takový rozsah pojištění musel být nutně neekonomický.

ČSOB

POJĎTE ROZHODNOUT O SVÉ NEJVSTŘÍCNĚJŠÍ BANCE A OZNÁMKUJTE SVOU BANKU V UNIKÁTNÍM HODNOCENÍ PRVNÍHO KLIENTSKÉHO RATINGU BANK GEEN VSTŘÍCNÁ BANKA ZDE!

geen_vstricna



Komentované zprávy bank: Zuno sportuje a ČSOB - o čem se nemluví

Diskutovat (0)