MARKET VISION:
NEJLEPŠÍ SLUŽBY V OBLASTI PRODEJE INVESTIČNÍHO ŽIVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ POSKYTUJÍ PORADCI RAIFFEISENBANK
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Nejkvalitnější služby při nabídce a prodeji investičního životního pojištění klienti získají na pobočkách Raiffeisenbank. Banka byla nejlépe hodnocená především díky vzhledu a pohodlí poboček, mezi nejlepšími byla banka i při analýze potřeb klienta, křížovém prodeji produktů a způsobu uzavření obchodu. Obhajoba loňského vítězství potvrzuje orientaci banky na kvalitní poradenství a finanční plánování.
K prvenství banky nejvíce přispěl vzhled poboček, příjemné prostředí na pobočkách i vystupování poradců. Raiffeisenbank tak obhájila loňské prvenství v tomto průzkumu. Celkový Index Kvality Obsluhy u Raiffeisenbank dosáhl 76 % v žebříčku s tržním průměrem na úrovni 68 %. „Prioritou je pro nás kvalitní poradenství pro prémiové klienty. To přitom neobsahuje jen bankovní služby, ale chceme klást velký důraz na poradenství v oblasti finančních plánování či právě pojištění. Naše umístění v silné konkurenci specializovaných pojišťoven tak bereme jako důkaz, že jsme se vydali správnou cestou a že jsme se zaměřili na to, co je pro klienty skutečně důležité,“ uvedla produktová manažerka Raiffeisenbank Stanislava Hořejší.
Stoprocentní hodnocení získala banka za vzhled poradce a prostředí na pobočkách, stejně tak byli poradci banky stoprocentní při způsobu uzavření rozhovoru s klientem. Mezi nejlépe hodnocené patřila banka i při analýze potřeb klienta, uzavření obchodu či nabídce dalších produktů banky. Právě v nabídce tzv. x-sellu vykázala banka nejlepší výsledek ve srovnání s trhem (31 procentních bodů nad průměrem trhu).
„Hodnocení Raiffeisenbank v rámci studie je velmi pozitivní a ukazuje, že i v bance může klient dostat kvalitní poradenství a servis v oblasti pojištění. Raiffeisenbank je jednou z mála finančních společností na českém trhu, která v posledních letech pravidelně výrazně převyšuje tržní standard v kvalitě obsluhy klientů,“ uvedl k výsledkům studie Martin Snížek, account manager společnosti Market Vision.
Raiffeisenbank se v České republice zaměřuje především na klienty s vyššími příjmy, kteří mají aktivní zájem o správu svých financí. Jako taková chce Raiffeisenbank svým klientům nabídnout vybudování dlouholetého vztahu s klientem založeném na kvalitním individuálním poradenství, zároveň chce poskytovat služby v příjemném a moderním prostředí.
Důraz banky na kvalitní poradenství potvrzují i některé z komentářů hodnotících:
• „Poradce byl velmi komunikativní, mluvil jasně a srozumitelně, měl pádné argumenty, produktu rozuměl a byl opravdu přesvědčivý.“
• „Poradce uměl svým výkladem zaujmout a vtáhnout zákazníka do dění. Dokázal vzbudit dojem, že investiční životní pojištění je dost důležité. Kdybych byla reálný zákazník, zřejmě bych si u něj produkt uzavřela.“
• „Poradce byl opravdu odborník, jeho výkladu jsem věřila a byla jsem s ním maximálně spokojená.“
• „Poradkyně působila naprosto profesionálním dojmem. Mluvila plynule, bylo poznat, že všemu velmi dobře rozumí.“
O výzkumu
Studii Investiční životní pojištění 2012, která hodnotí kvalitu prodeje v 15 společnostech nabízejících toto pojištění, realizovala společnost Market Vision. V říjnu a listopadu 2012 proběhlo celkem 160 návštěv (Mystery Shoppings) v rámci celé ČR, každá společnost byla navštívena minimálně desetkrát. Mystery shopping začal hodnocením internetových stránek a následným kontaktováním infolinky s požadavkem na informace o investičním životním pojištění. Dále se mystery shopper buď objednal přímo k poradci nebo šel na pobočku bez objednání. Vystupoval jako částečně informovaný klient, který má o produktu zjištěny základní informace, nechal si od poradce doporučit vhodný produkt a jeho nastavení. Jediným omezením bylo měsíční pojistné 1.000 korun, které chce klient platit.
MARKET VISION: NEJLEPŠÍ SLUŽBY V OBLASTI PRODEJE INVESTIČNÍHO ŽIVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ POSKYTUJÍ PORADCI RAIFFEISENBANK
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024