mBank bilancovala po šesti týdnech


03. 01. 2008  19:11     Jan Burián     komentáře (0)

Za necelých šest týdnů od svého vstupu na český bankovní trh vzbudila mBank mezi klienty zájem. Finanční poradci vyřizují každý den přes tisíc nových žádostí.





Nový generální ředitel Jiří Báča díky své zkušenosti s budováním distribuce a retailového bankovnictví vidí svůj přínos v první fázi zejména v urychlení procesu budování finančních center a kiosků. mBank bude také přinášet nové produkty, které by měly být zásadním posunem na našem bankovním trhu. K dispozici jsou již mHypotéky, jejichž odlišujícím prvkem je mBilanc – bilanční mechanismus, kdy finanční přebytky shromážděné na účtu snižují částku úvěru, z níž se počítají úroky. Hypoteční úvěr lze získat až na 45 let, přičemž jeho výše může činit až 110 % hodnoty zajištění. Samozřejmostí mHypotéky jsou nulové poplatky za vyřízení žádosti, přiznání úvěru, mimořádnou splátku či předčasné splacení.

 

Klienti

Za necelých šest týdnů od svého vstupu na český bankovní trh vzbudila mBank mezi klienty mimořádný zájem. Finanční poradci vyřizují každý den přes tisíc nových žádostí. „Jsme příjemně překvapeni co se týče zájmu, je skutečně velký,“ říká Jiří Báča.

Plány mBank jsou jasné - dosáhnout úrovně 160 tisíc klientů nejpozději v roce 2010. Současný vývoj však ukazuje, že tato hranice může být pokořena výrazně dříve. „Chci dosáhnout toho, aby se mBank během následujících tří let stala nejdynamičtější bankou, a to v každém roce,“ říká nový generální ředitel mBank ČR. Největší přidanou hodnotou služeb mBank je především poplatková politika. Český klient u mBank konečně získává možnost, jak využívat většinu finančních nástrojů za nulové poplatky, a to z pohodlí domova, bez ohledu na pracovní doby nebo vzdálenost od pobočky.

profil klienta:

mBank již dokázala z profilů žádostí o finanční služby nadefinovat svého počátečního „typického klienta“. Po svém vstupu na český bankovní trh oslovila především mladé lidi. Klienty lze po šestitýdenní zkušenosti charakterizovat především jako internetové uživatele, převážně muže (80%) ve věku 27-38 let, vzdělané, hlavně z velkých měst. První klienti jsou lidé, kteří ochotně zkoušejí nové věci, jsou informovaní o finančním trhu a často mají zkušenosti s více bankami. Výjimkou nejsou ani klienti se zkušenostmi s finančními institucemi v zahraničí. Tento obrázek „typického klienta“ se však bude logicky vyvíjet, protože služby mBank jsou dostupné všem. Stejně jako je dnes internet nástrojem pro všechny věkové i sociální skupiny, i mBank má již dnes své klienty i mezi důchodci, na vesnicích, doktory i vyučené. Nabídka mBank je tak otevřena všem a podle toho se brzy změní i profil „typického klienta“. 



mBank bilancovala po šesti týdnech

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

12598332112

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

300


ČÍSLO TÝDNE - 300 právě tolik miliard korun odeslaly tuzemské společnosti svým zahraničním vlastníkům ve formě dividend. Většina zisku těchto firem tak skončila v zahraničí.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,3060
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4400
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8760
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5935
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,0060
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4250
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0918
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více