Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Největší internetová banka na českém trhu, mBank, potvrzuje trend svého dynamického rozvoje. V uplynulých dnech přivítala zákazníka s pořadovým číslem 400 000. Stal se jím sedmadvacetiletý Pavel z Nového Města na Moravě. Banka svého čtyřstého tisícího klienta odměnila jízdním kolem z limitované edice mBike od výrobce kol Author v hodnotě 20 tisíc korun.
„Noví zákazníci k nám evidentně přicházejí častěji než ke konkurenci. Jsme již dobře zavedenou bankou, z hlediska počtu klientů patříme mezi pět největších bank v České republice. Velkým kamenným bankám šlapeme na paty a těm novým, malým rychle utíkáme,“ pochvaluje si současný stav generální ředitel mBank Roman Truhlář.
Student postgraduálního studia biomedicíny na Karlově Univerzitě neskrýval údiv a překvapení. „Už mě obtěžovalo platit za každý příkaz v internetovém bankovnictví, tak jsem si zřídil účet v mBank. Netušil jsem, že kolem toho bude takový rozruch. Za kolo díky, přes léto se určitě bude hodit,“ říká s úsměvem Pavel, novopečený klient s významným pořadovým číslem. „Navíc student nebudu věčně a tady mám vlastně studentské slevy natrvalo,“ doplňuje.
„Pavel přesně ilustruje trend, jací lidé k nám do mBank chodí. Jsou to především mladí, moderní lidé. Jsme bankou první volby pro lidi, kteří končí školu a začínají se stavět na vlastní nohy,“ popisuje skupinu nových klientů marketingový ředitel mBank Petr Vondráček.
mBank vnesla do českého bankovnictví radikální změnu. A jako etablovaná a osvědčená internetová banka neustále roste. „Jsme velmi rádi, že můžeme přivítat klienta s pořadovým číslem 400 000. Potvrzuje se, že jsme vyhledávanou bankou,“ říká Ivana Buriánková, tisková mluvčí mBank, a dodává: „Naši klienti a jejich spokojenost jsou pro nás obrovskou motivací v každodenní práci.“ Tomu odpovídá také nová komunikační strategie a příprava rozvoje produktového portfolia. „mBank je plná aktivních lidí. Stejný trend pozorujeme u české veřejnosti. Proto nás těší, že se Češi naučili rozlišovat dobré bankovní služby. I díky tomu jsme mohli přivítat už čtyřstého tisícího zákazníka,“ doplňuje Petr Vondráček, marketingový ředitel mBank.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2830 | |
1 USD | 23,7420 | |
1 PLN | 5,8565 | |
1 GBP | 29,3150 | |
1 CHF | 26,0420 | |
100 HUF | 6,4100 | |
1 RON | 5,0812 |
Zprávy z devizového trhu
- Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024