mBank získala první místo v mezinárodní soutěži Efma & Accenture Banking Innovation Award 2015 za digitální marketing v reálném čase
Změna úrokové sazby u hypoték. mBank chce rozhýbat trh s nemovitostmi
Češi jsou při nakupování vánočních dárků v zahraničních e-shopech opatrnější než v těch českých. O měnový kurz se ale spíše nezajímají
Klienti mBank mohou díky službám Garmin Pay a Fitbit Pay platit chytrými hodinkami
mBank přispěje dětem na jejich nový účet až tři stovky
V tomto roce více než 200 finančních institucí z 59 zemí předložilo 500 případových studií v deseti kategoriích. Z tohoto počtu mBank získala ocenění hned ve třech z nich. Nejvýznamnější první místo dostala mBank v kategorii „Digitální marketing“ za svůj dynamický CRM systém, který bance umožňuje reagovat na chování klienta a okamžitě mu nabídnout vhodný produkt, a to jak klientům v České republice, tak i na Slovensku. Druhé místo získala skupina mBank v kategorii „Nejlepší nový produkt“ a třetí místo za „Globální inovaci“ díky konceptu poboček „light branch“.
„Náš nový CRM systém nabízí lidem to, co v daném čase nebo situaci opravdu potřebují. Když si klient například objedná dovolenou, systém mu nabídne cestovní pojištění. Když potřebuje něco koupit a nemá dostatek prostředků, dokážeme mu v podstatě okamžitě poskytnout předschválenou půjčku podle jeho situace. V reálném čase takto umíme reagovat na potřeby klientů a efektivně cílit naše nabídky, což oceňují jak čeští, tak slovenští klienti,“ říká Robert Chrištof, obchodní ředitel mBank pro Českou a Slovenskou republiku.
mBank sbírala v této soutěži ocenění i v předchozích letech. V roce 2014 například zvítězil zákaznický program mSleva hned ve dvou kategoriích. Rok před tímmBank získala dvě ocenění, kdy přinesla "nejvýraznější inovaci" v podobě zcela nového internetového bankovnictví, a zároveň byla označena za nejlepší online a mobilní banku a získala první místo v kategorii "Digital and Mobile Excellence".
Soutěž "Distribuce & marketingové inovace v oblasti maloobchodních finančních služeb" pořádá organizace Efma, která sdružuje víc než 3 300 finančních institucí z více než 130 zemí a společnost Accenture, specializující se na moderní technologie, poradenství a outsourcing služeb. Soutěž oceňuje nejlepší a nejinovativnější projekty v retailovém sektoru finančních služeb. Projekty jsou navrhované finančními institucemi a rozhodnutí o pořadí závisí stejnou mírou na výsledcích hlasování poroty složené z několika desítek členů správních rad největších retailových bank na světě a výsledcích on-line hlasování uskutečněného mezi členy Efma.
Pro více informací o soutěži a organizaci Efma navštivte: www.efma.com/accenture
mBank získala první místo v mezinárodní soutěži Efma & Accenture Banking Innovation Award 2015 za digitální marketing v reálném čase
Diskutovat (0)Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2670 | |
1 USD | 23,7180 | |
1 PLN | 5,8355 | |
1 GBP | 29,5095 | |
1 CHF | 26,1005 | |
100 HUF | 6,3900 | |
1 RON | 5,0773 |
Zprávy z devizového trhu
- Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024