mBank získala první místo v mezinárodní soutěži Efma & Accenture Banking Innovation Award 2015 za digitální marketing v reálném čase


02. 11. 2015  11:39          komentáře (0)

mBank znovu potvrdila svou pozici lídra v oblasti nových technologií.  V mezinárodní soutěži Efma 2015 získala první místo v kategorii „Digitální marketing“ za svou platformu pro dynamický CRM v reálném čase, díky kterému reaguje na potřeby svých klientů téměř okamžitě. 

mBank získala první místo v mezinárodní soutěži Efma & Accenture Banking Innovation Award 2015 za digitální marketing v reálném čase




V tomto roce více než 200 finančních institucí z 59 zemí předložilo 500 případových studií v deseti kategoriích. Z tohoto počtu mBank získala ocenění hned ve třech z nich. Nejvýznamnější první místo dostala mBank v kategorii „Digitální marketing“ za svůj dynamický CRM systém, který bance umožňuje reagovat na chování klienta a okamžitě mu nabídnout vhodný produkt, a to jak klientům v České republice, tak i na Slovensku. Druhé místo získala skupina mBank v kategorii „Nejlepší nový produkt“ a třetí místo za „Globální inovaci“ díky konceptu poboček „light branch“.

 „Náš nový CRM systém nabízí lidem to, co v daném čase nebo situaci opravdu potřebují. Když si klient například objedná dovolenou, systém mu nabídne cestovní pojištění. Když potřebuje něco koupit a nemá dostatek prostředků, dokážeme mu v podstatě okamžitě poskytnout předschválenou půjčku podle jeho situace. V reálném čase takto umíme reagovat na potřeby klientů a efektivně cílit naše nabídky, což oceňují jak čeští, tak slovenští klienti,“ říká Robert Chrištof, obchodní ředitel mBank pro Českou a Slovenskou republiku.

mBank sbírala v této soutěži ocenění i v předchozích letech. V roce 2014 například zvítězil zákaznický program mSleva hned ve dvou kategoriích. Rok před tímmBank získala dvě ocenění, kdy přinesla "nejvýraznější inovaci" v podobě zcela nového internetového bankovnictví, a zároveň byla označena za nejlepší online a mobilní banku a získala první místo v kategorii "Digital and Mobile Excellence".

Soutěž "Distribuce & marketingové inovace v oblasti maloobchodních finančních služeb" pořádá organizace Efma, která sdružuje víc než 3 300 finančních institucí z více než 130 zemí a společnost Accenture, specializující se na moderní technologie, poradenství a outsourcing služeb. Soutěž oceňuje nejlepší a nejinovativnější projekty v retailovém sektoru finančních služeb. Projekty jsou navrhované finančními institucemi a rozhodnutí o pořadí závisí stejnou mírou na výsledcích hlasování poroty složené z několika desítek členů správních rad největších retailových bank na světě a výsledcích on-line hlasování uskutečněného mezi členy Efma.

Pro více informací o soutěži a organizaci Efma navštivte: www.efma.com/accenture



mBank získala první místo v mezinárodní soutěži Efma & Accenture Banking Innovation Award 2015 za digitální marketing v reálném čase

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15599145648

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2670
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7180
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8355
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5095
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 26,1005
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,3900
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0773
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více