Místo do banky investuj do bajku. Zuno oslovuje komunity


30. 06. 2014  09:39     TZ     komentáře (0)

Online banka Zuno, jediná čistě online banka bez fyzických poboček v Česku, spouští seriál několika lokalizovaných kampaní. První kapitola je cílená na bikerskou komunitu.

Místo do banky investuj do bajku. Zuno oslovuje komunity




Hlavním hrdinou je Zuno Rider, mladý muž, který se v rámci svého rebelského chování rozhodne neplatit poplatky bance a raději tyto peníze investuje do svého kola. První část kampaně je zaměřena na běžný účet a debetní kartu, následovat bude půjčka a mobilní aplikace.

Co si dopřeješ za ušetřených 2500 Kč?

Koncept komunikace je postaven na hlavním sloganu: Otázka nezní, zda platit za gear, nebo za banku. Cílem je připomenout klientům starých bank, že ročně zaplatí bankám až 2500 Kč na poplatcích. Na příkladu bikerské komunity Zuno ukazuje, na co všechno se dají ušetřené peníze využít. Proto nová otázka pro bikera zní: Co si dopřeješ za ušetřených 2500 Kč?

"Primárním komunikačním cílem kampaně je poukázat na to, že u nás lidé nemusí platit zbytečné poplatky, pokud svůj účet aktivně používají. Se Zuno vyřídí všechno rychle, online a jednoduše," říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno, pod jehož vedením celý koncept vzniká. "Ukazujeme všem zákazníkům bank, jak má vypadat banka 21. století a zdůrazňujeme směr, kterým se ubírají i naše produkty a služby," dodává Bohdan Fedor.

Speciální microsite Zuno.cz/biker

Hlavním komunikačním kanálem je speciální microsite Zuno.cz/biker, kterou podpoří bannerová reklama a aktivity v oblasti PR a sociálních médií. Na této webové stránce banka vtipným způsobem dává tipy na to, co dělat s kartou své staré banky po zrušení účtu. Nová kampaň Biker poběží od června až do října a je součástí pestřejší mozaiky podobně laděných kampaní, které přijdou brzy po ní. 

"Důležité v komunikaci bylo dodržet bikerský jazyk. Jednoduchou myšlenku vyjádřit tak, aby to cílová skupina pochopila. Myslím, že se nám to podařilo," dodává Martin Hanula, Web and UX Team Manager online banky Zuno.

Banka na této kampani spolupracuje s českým magazínem Velo a slovenským časopisem Biker. Kampaň připravil interní tým banky s agenturami Ponyhouse (content marketing), Black Apple (public relations), ZenithOptimedia a Zaraguza (média).

Více informací naleznete ZDE

Zuno_Rider_2 Zuno_Rider Skrabka



Místo do banky investuj do bajku. Zuno oslovuje komunity

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

5696803104

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

4,6


ČÍSLO TÝDNE - 4,6 právě o tolik procent se zvýšily maloobchodní tržby v České republice v roce 2024. Lidé začali výrazně utrácet.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2820
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,9010
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8385
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 30,2280
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 27,1005
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,2050
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0798
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více