Moje pyšná Komerční banka (Hospodářské noviny, 27.1.2006)
01. 01. 1970 01:00
Miroslav Miklín
komentáře (0)
Jako čtenář HN a dychtivý čtenář komentářů pana Martina Denemarka, nad kterými se hodně nasměji, protože brečet by asi nepomohlo, si dovoluji připojit svoji zkušenost s jedničkou našeho trhu. "Moje banka KB" je opravdu jednička a jako taková se chová.
Moje pyšná Komerční banka
Zdroj: Hospodářské novinyDatum: 27.01.2006Název: Moje pyšná Komerční bankaStr.: 26Číslo: 020Autor: Miroslav MiklínRubrika: Osobní financeOblast: Tisk celostátní Zpracováno: 27.01.2006
04:50:52Identifikace: HN20060127000132Text:z dopisů čtenáŘůJako čtenář HN a dychtivý čtenář komentářů pana Martina Denemarka, nad kterými se hodně nasměji, protože brečet by asi nepomohlo, si
dovoluji připojit svoji zkušenost s jedničkou našeho trhu. "Moje banka KB" je opravdu jednička a jako taková se chová. Přikládám výsledek komunikace se "svojí bankou": z minulého roku:Vážený pane...
dle Charty ombudsmana Komerční banky (KB) ombudsmanovi nepřísluší řešení Vaší záležitosti. Ombudsman se zabývá spory mezi klienty KB - fyzickými osobami a KB pouze v případě, že případ již řešilo
Centrum stížností a reklamací klientů. Navíc dle čl. 4 Charty ombudsmana KB je ombudsman kompetentní rozhodovat ve věcech sporů týkajících se všech produktů a služeb nabízených klientům KB, s
výjimkou takových produktů a služeb, které se týkají celkové politiky KB. Z tohoto důvodu se Vaším podnětem ombudsman nebude zabývat. Na skutečnost, že dojde ke změně poplatků, jsme každého klienta
upozornili prostřednictvím výpisu z účtu. Současně jsme měsíc před vlastním zvýšením poplatků informovali o hlavních změnách v Sazebníku KB celoplošná média. Jistě chápete, že není možné obeslat
každého klienta kompletním zněním Sazebníku KB, protože tento čítá několik stovek položek.Informace byla veřejně dostupná s měsíčním předstihem, což dle našeho názoru není u konkurence právě běžný
postup. Veškeré informace o cenách můžete získat také na naší bezplatné informační lince či na každé z našich 335 poboček. Nelze tedy říci, že by tyto informace nebyly dostupné, nebo že by je banka
utajovala. KB není bankou, která se chce podbízet klientům tím, že bude prodávat produkty pod cenou. Prodávat a přitom ztrácet, to není zdravý business a používá-li takovou strategii konkurence, je
třeba otevřeně říci, že KB takto postupovat nebude. KB garantuje klientům vysokou kvalitu a předpokládá, že klient je ochoten za kvalitu zaplatit. KB je první bankou na trhu, která se zavázala
dodržovat garantovanou úroveň služeb zákazníkům. Stane-li se např., že nebudete spokojen se svým běžným účtem, vrátíme Vám až dva měsíční poplatky za vedení účtu. KB také neúčtuje žádný poplatek za
zrušení běžného účtu. Velice si vážíme skutečnosti, že jste naším klientem a vynasnažíme se, abyste byl s našimi službami maximálně spokojen. S úctou...Nemám nic proti suverénnímu chování, to je v
pořádku. Co je pro mne úsměvné, jsou stesky bankovních jedniček při zvýšení tlaku na ně. O tom, že změna je možná, nebo spíše nutná, svědčí trend v posledním období. Přeji mnoho zdaru. Miroslav
MiklínVysočina
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
15548784416
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2620 | |
1 USD | 23,7020 | |
1 PLN | 5,8330 | |
1 GBP | 29,5365 | |
1 CHF | 25,9990 | |
100 HUF | 6,4050 | |
1 RON | 5,0774 |
Zprávy z devizového trhu
- Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024 - Česká koruna se vzpamatovává ze včerejšího výprasku
10. 04. 2024