Moje pyšná Komerční banka (Hospodářské noviny, 27.1.2006)


01. 01. 1970  01:00     Miroslav Miklín     komentáře (0)

Jako čtenář HN a dychtivý čtenář komentářů pana Martina Denemarka, nad kterými se hodně nasměji, protože brečet by asi nepomohlo, si dovoluji připojit svoji zkušenost s jedničkou našeho trhu. "Moje banka KB" je opravdu jednička a jako taková se chová.




Moje pyšná Komerční banka Zdroj: Hospodářské novinyDatum: 27.01.2006Název: Moje pyšná Komerční bankaStr.: 26Číslo: 020Autor: Miroslav MiklínRubrika: Osobní financeOblast: Tisk celostátní Zpracováno: 27.01.2006 04:50:52Identifikace: HN20060127000132Text:z dopisů čtenáŘůJako čtenář HN a dychtivý čtenář komentářů pana Martina Denemarka, nad kterými se hodně nasměji, protože brečet by asi nepomohlo, si dovoluji připojit svoji zkušenost s jedničkou našeho trhu. "Moje banka KB" je opravdu jednička a jako taková se chová. Přikládám výsledek komunikace se "svojí bankou": z minulého roku:Vážený pane... dle Charty ombudsmana Komerční banky (KB) ombudsmanovi nepřísluší řešení Vaší záležitosti. Ombudsman se zabývá spory mezi klienty KB - fyzickými osobami a KB pouze v případě, že případ již řešilo Centrum stížností a reklamací klientů. Navíc dle čl. 4 Charty ombudsmana KB je ombudsman kompetentní rozhodovat ve věcech sporů týkajících se všech produktů a služeb nabízených klientům KB, s výjimkou takových produktů a služeb, které se týkají celkové politiky KB. Z tohoto důvodu se Vaším podnětem ombudsman nebude zabývat. Na skutečnost, že dojde ke změně poplatků, jsme každého klienta upozornili prostřednictvím výpisu z účtu. Současně jsme měsíc před vlastním zvýšením poplatků informovali o hlavních změnách v Sazebníku KB celoplošná média. Jistě chápete, že není možné obeslat každého klienta kompletním zněním Sazebníku KB, protože tento čítá několik stovek položek.Informace byla veřejně dostupná s měsíčním předstihem, což dle našeho názoru není u konkurence právě běžný postup. Veškeré informace o cenách můžete získat také na naší bezplatné informační lince či na každé z našich 335 poboček. Nelze tedy říci, že by tyto informace nebyly dostupné, nebo že by je banka utajovala. KB není bankou, která se chce podbízet klientům tím, že bude prodávat produkty pod cenou. Prodávat a přitom ztrácet, to není zdravý business a používá-li takovou strategii konkurence, je třeba otevřeně říci, že KB takto postupovat nebude. KB garantuje klientům vysokou kvalitu a předpokládá, že klient je ochoten za kvalitu zaplatit. KB je první bankou na trhu, která se zavázala dodržovat garantovanou úroveň služeb zákazníkům. Stane-li se např., že nebudete spokojen se svým běžným účtem, vrátíme Vám až dva měsíční poplatky za vedení účtu. KB také neúčtuje žádný poplatek za zrušení běžného účtu. Velice si vážíme skutečnosti, že jste naším klientem a vynasnažíme se, abyste byl s našimi službami maximálně spokojen. S úctou...Nemám nic proti suverénnímu chování, to je v pořádku. Co je pro mne úsměvné, jsou stesky bankovních jedniček při zvýšení tlaku na ně. O tom, že změna je možná, nebo spíše nutná, svědčí trend v posledním období. Přeji mnoho zdaru. Miroslav MiklínVysočina  


Moje pyšná Komerční banka (Hospodářské noviny, 27.1.2006)

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15548784416

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2620
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7020
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8330
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5365
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,9990
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4050
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0774
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více