Jak jsme vás v pondělí informovali, Komerční bance nefungoval při přechodu na nový systém internetového bankovnictví systém Mojebanka, což způsobilo mnoha klientům nemalé problémy. Dostali jsme několik stížností, z nichž zveřejňujeme tu, která byla doručena první...
chtěl jsem se dnes několikrát přihlásit do aplikace MojeBanka a nebyl jsem úspěšný s odůvodněním, že je přihlášen maximální počet uživatelů. Chtěl bych Vás upozornit, že ve Vašem sazebníku ani ve smlouvě o poskytování elektronického přístupu k účtu není nic řečeno o tom, že službu budeme "sdílet" s jinými uživateli, neboli že když tam budou jiní, tak já mám smůlu! Poplatky za tuto službu také nejsou sdílené a vy jste se zavázali poskytnout přístup 24 hodin denně….dokázal bych pochopit technický výpadek, ale toto flagrantní "podvodné" jednání, kdy prodáte více "přístupů" k produktu než kolik jsou vaše servery schopny zvládnout, nehodlám tolerovat. Vnímám toto jako znemožnění/zabránění přístupu ke službě a pokud bude toto odepírání přístupu pokračovat, bude podána oficiální stížnost na dohledový orgán ČNB a dost možná i další kroky…
Naše firma u Vás účet sice nemá, ale spravujeme účetnictví mnoha klientů, u kterých stahujeme data mj. i z Komerční Banky. Toto odepírání přístupu nám znemožňuje naší práci - kdo nahradí vznikající škodu??? Vy jste jediná banka, která není schopna zajistit přístup všem klientům, kterým inkasuje poplatky za tuto službu!
. S pozdravem, Ing. Jan Melkus SCAMO, s.r.o..
VYJÁDŘENÍ BANKY:
Komerční banka úspěšně spustila v neděli 17. června novou verzi internetového bankovnictví. Z důvodu velkého zájmu klientů o nové internetové bankovnictví evidujeme pomalejší odezvy při
komunikaci, případně dosažení limitu počtu přihlášených uživatelů. Na tuto situaci jsme připraveni a průběžně navyšujeme technickou infrastrukturu tak, abychom pokryli potřeby všech našich klientů.
Tyto změny se realizují v řádech jednotek hodin. Všem našim klientům se za vzniklé potíže velmi omlouváme.
Hezký den přeje
Monika Klucová