Výpověď bankovních služeb při neaktualizování osobních údajů na pobočce banky

Banky vám omezí či rovnou vypoví bankovní služby pokud se nedostavíte na pobočku a neaktualizujete si osobní údaje. Máme případy klientů bank, kteří na pobočku své banky běžně chodí, aniž by jim zaměstnanec takovouto aktualizaci provedl a následně klientům přijde dopis s informací, že došlo k omezení nebo přímo výpovědi bankovních služeb poskytovaných bankou. Klient přitom žil v domnění, že banka při jeho osobních návštěvách na pobočce jeho údaje aktualizovala, zvlášť, když standardně předkládá svůj osobní doklad. Bohužel klient musí na pobočku znovu.


Taky se vám zdá tento postup dost absurdní? Tak mu dejte svůj hlas!





1. Výpověď bankovních služeb při neaktualizování osobních údajů na pobočce banky 29 %97 hlasů
 
2. Sjednání produktu jednoduše online 24 %81 hlasů
 
3. Kreditní karta do mínusu, aneb jak udělat záporný zůstatek u dluhového limitu kreditní karty 15 %49 hlasů
 
4. Zasílání faktur do zrušeného internetového bankovnictví 13 %44 hlasů
 
5. Pokuta za záporný zůstatek na účtu v exekuci 12 %39 hlasů
 
6. Rozdílná korespondenční adresa klienta a samotného produktu 10 %33 hlasů
 

Celkem: 343 hlasů