Nejvstřícnější bankou se v I. čtvrtletí roku 2011 stala Fio banka
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Filip Zavřel z Air Bank: Budeme se orientovat na rozšiřování služeb v mobilech
NOMINACE: Řekněte bankám, které poplatky se vám nelíbí
Jak nejlépe vybrat banku? Poradí vám server www.VstricnaBanka.cz
Nejvstřícnější bankou klientského ratingu bank OVB Vstřícná banka se v I. čtvrtletí roku 2011 stala nejmladší banka na tuzemském trhu Fio banka. Fio banka si tak drží titul nejvstřícnější banky už po tři čtvrtletí. Na druhém místě skončila UniCredit Bank s minimálním odstupem od třetí GE Money Bank a čtvrté Komerční banky.
Nejvyššího hodnocení dosáhla Fio banka, která získala 73 procenta. Druhého nejvyššího hodnocení dosáhla UniCredit Bank, která získala 66,2 procenta. Třetí nejlepší hodnocení dosáhla GE Money Bank s 65,9 procenty. Jedná se o první kompletní výsledky klientského ratingu za I. čtvrtletí roku 2011.
Fio banka se stala jedničkou nejen v hodnocení veřejnosti, která jí ohodnotila průměrně 87,14 procenta, ale také v hodnocení výše bankovních poplatků a kvality sazebníku kde od serveru www.bankovnipoplatky.com získala vysokých 85 procenta. O poznání horší obdržela Fio hodnocení od odborné poroty, která jí udělila 63,89 procent.
Fio banka i v klientském ratingu OVB Vstřícná banka potvrdila svůj razantní nástup na bankovním trhu. Od svého vstupu do hodnocení si banka polepšila z původních 69,5 procenta ve třetím čtvrtletí roku 2010 na 73 procenta v prvním čtvrtletí roku 2011. Index vstřícnosti se tak u Fio banky neustále zvyšuje. Za zvyšujícím se indexem vstřícnosti stojí v prvním čtvrtletí především další snižování poplatků této banky, rozšiřování pobočkové sítě a další zkvalitňování služeb. Jak potvrzuje Patrik Nacher, majitel serveru Bankovnipoplatky.com.
„Banka se v tomto čtvrtletí soustředila především na dvě poplatková témata – zahraniční platební styk a výběry z bankomatu. A u obou zaznamenáváme poplatkovou redukci.“
UniCredit bank se stala bankou s druhým nejvyšším klientským ratingem. Celkové hodnocení 66,2 procenta představuje druhý nejlepší výsledek v prvním čtvrtletí. UniCredit bank se také stala největším skokanem, s největším mezičtvrtletním nárůstem hodnocení. Oproti 61,9 procentům ve čtvrtém čtvrtletí roku 2010 narostlo hodnocení této banky na 66,2 procenta, tedy o 4,3 procentní body. Banka tak předběhla i Nejvstřícnější banku za celý rok 2010 GE Money Bank, která se umístila třetí.
Za velkým zlepšením hodnocení této banky stojí v prvním čtvrtletí pokračující rozšiřování pobočkové sítě formou franšíz, což je v našich podmínkách unikátní přístup. Banka také na svých pobočkách zavádí inteligentní bankomaty, kde může mimo jiné klient také vkládat hotovost. Banka také v prvním čtvrtletí zavedla jako první banka novinku internetového bankovnictví v mobilním telefonu.
Hodnocení GE Money Bank dosáhlo 65,9 procenta a zaostalo tak za druhou UniCredit pouze o 0,3 procenta. Oproti předchozímu čtvrtletí si banka pohoršila o 4,1 procenta.
_______________________________________________________________________________________________
POTŘEBUJETE PROFESIONÁLNÍ PRÁVNÍ POMOC? VŠE LZE VYŘÍDIT SNADNO, RYCHLE A LEVNĚ. VYUŽIJTE SLUŽEB ADVOKÁTNÍ KANCELÁŘ MGR. MIROSLAV ZEMAN NA WEBU: WWW.PROFIPRAVNIK.CZ
- Rodinné právo - rozvody, vypořádání, výživné, děti
- Právo nemovitostí - darovací smlouvy, kupní smlouvy, návrhy na vklad, věcná břemena, zástavení práva
- Advokátní úschovy - včetně souvisejícího servisu
- Žaloby, návrhy, komunikace se soudy na klíč
- Rozhodčí řízení
- Obchodní právo - založení společností, změny zápisů, firemní poradenství
_______________________________________________________________________________________________
Odborná, jedenáctičlenná porota, jejíž kompletní složení naleznete na serveru hodnocení www.vstricnabanka.cz, má při hlasování největší váhu, která představuje podíl 58,3 % celkového hodnocení. Server www.bankovnipoplatky.com disponuje váhou hodnocení s podílem 25 % a veřejnost (registrovaní uživatelé) disponuje váhou hodnocení s podílem 16,7 %.
Kompletní výsledková tabulka hodnocení OVB Vstřícná banka za I. čtvrtletí
|
Odborná porota (1,75) |
www.bankovni poplatky.com (0,75) |
Návštěvníci webu (0,5) |
Hodnocení celkem |
|||
Banka |
Průměr |
Mezivýsledek (1,75) |
|
Mezivýsledek (0,75) |
Průměr |
Mezivýsledek (0,5) |
|
Citibank |
49,5 |
86,625 |
52,5 |
39,375 |
43,57 |
21,785 |
49,26 |
Česká spořitelna |
67,25 |
117,6875 |
53,8 |
40,35 |
49,09 |
24,545 |
60,86 |
ČSOB |
64,5 |
112,875 |
65 |
48,75 |
54 |
27 |
62,88 |
GE Money Bank |
68,35 |
119,6125 |
71,3 |
53,475 |
49,23 |
24,615 |
65,90 |
Komerční banka |
66,3 |
116,025 |
65 |
48,75 |
64,71 |
32,355 |
65,71 |
LBBW Bank |
59 |
103,25 |
66,3 |
49,725 |
58 |
29 |
60,66 |
mBank |
57,5 |
100,625 |
82,5 |
61,875 |
65 |
32,5 |
65,00 |
Poštovní spořitelna |
60 |
105 |
75 |
56,25 |
55 |
27,5 |
62,92 |
Raiffeisenbank |
61,85 |
108,2375 |
72,5 |
54,375 |
57,27 |
28,635 |
63,75 |
UniCredit Bank |
68,1 |
119,175 |
68,8 |
51,6 |
55,56 |
27,78 |
66,19 |
Volksbank |
60,3 |
105,525 |
73,8 |
55,35 |
52 |
26 |
62,29 |
Fio Banka |
63,89 |
111,8075 |
85 |
63,75 |
87,14 |
43,57 |
73,04 |
Přehled minulých výsledků:
I. Čtvrtletí
Nejvstřícnější bankou v prvním čtvrtletí se stala Raiffeisenbank.
Banka |
Celkové hodnocení |
Raiffeisenbank |
65,11 |
mBank |
64,59 |
Komerční banka |
62,69 |
II. Čtvrtletí
Nejvstřícnější bankou v druhém čtvrtletí se stala GE Money Bank
Banka |
Celkové hodnocení |
GE Money Bank |
66,09 |
Poštovní spořitelna |
65,71 |
Česká spořitelna |
64,71 |
III. Čtvrtletí
Banka |
Celkové hodnocení |
Fio banka |
69,5 |
GE Money Bank |
66 |
Poštovní spořitelna |
64,7 |
IV. Čtvrtletí
Banka |
Celkové hodnocení |
Fio banka |
70,13 |
GE Money Bank |
69 |
Poštovní spořitelna |
65,3 |
___________________________________________________________________________
Více o hodnocení OVB Vstřícná banka
OVB Vstřícná banka hodnotí banky od prvního čtvrtletí roku 2010, kdy se historicky první Nejvstřícnější bankou stala Raiffeisenbank. Druhé čtvrtletí plně ovládla GE Money Bank. Ve třetím a čtvrtém čtvrtletí se pak s nejlepším hodnocením umístila Fio banka.
Veškeré hodnocení, komentáře, odůvodnění, výsledky, výpočty i vývoj hodnocení jsou plně veřejné a dohledatelné na internetových stránkách hodnocení www.vstricnabanka.cz. Otevřenost, veřejnost a upřímnost je tak stejně jako originální hodnotící systém největším přínosem a hodnotou klientského ratingu hodnocení bank OVB Vstřícná banka.
Nejvyšší váha hodnocení odborné poroty je zajištěním objektivního, nestranného a odborného pohledu odborníků ze světa financí, ekonomiky, práva, podnikání a médií na hodnocené banky. Server www.bankovnipoplatky.com se čtvrtinovou váhou hodnocení hodnotí banky z pohledu poplatkové politiky a přehlednosti sazebníků bank. Veřejnost pak promítá do hodnocení vlastní zkušenosti s hodnocenými bankami a pozitivní či negativní působení image bank
Klientský rating OVB Vstřícná banka je tak nejkomplexnějším a nejúplnějším hodnocením bank v České republice. Klientský rating bank bude zveřejňován každé čtvrtletí, kdy veřejnost i banky samotné budou informovány o tom, zda se jejich pozice na základě konkrétních kroků a opatření jednotlivých bank zlepšuje či zhoršuje.
Hodnotit banky za II. čtvrtletí roku 2011 můžete na serveru www.vstricnabanka.cz
Nejvstřícnější bankou se v I. čtvrtletí roku 2011 stala Fio banka
mezi odborníky a takzvanými nezainteresovanými klienty Fio banky není náhodný. O smečce klientů z ma...
Další články k tématu
Vstřícná banka
Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více