Nová kampaň Fio banky:
Dobré zvyky v hlavní roli


21. 12. 2018  12:46          komentáře (0)

Fio banka před koncem roku spouští novou reklamní kampaň, která staví na dobrých zvycích rozličných kultur a národů v porovnání s dobrými zvyky Fio banky. Ty ve spotech připomínajících přírodopisné dokumenty dává do kontrastu s benefity vlastních produktů. Kreativní koncept připravila agentura Mark/BBDO, režie hrané části spotů se ujal zkušený reklamní režisér Tomáš Bařina.

Nová kampaň Fio banky: Dobré zvyky v hlavní roli




Nová kampaň české Fio banky s názvem Dobré zvyky dokumentárním stylem divákům s nadsázkou představuje tradiční i ty méně obvyklé rituály světových kultur a srovnává je s výhodami svých bankovních služeb a produktů. Dokazuje tím například to, že ikdyž ve světě je normální ledasco, ve Fio bance je dobrým zvykem mít účet bez poplatků či výhodnou hypotéku. První spoty jsou zaměřené na osobní účet, podnikatelský účet či hypotéku a podíváte se s nimi do Indie, Thajska nebo Peru. Dokumentární záběry doplňuje hraná část spotu, která vtipně navazuje na předchozí dobrý zvyk. Kampaň není postavena na přítomnosti známé tváře, ale hlavně na chytré a jemné nadsázce, kterou suše komentuje Zbyšek Horák.

„Naše nová kampaň seznamuje diváka s roztodivnými zvyky a zároveň akcentuje hlavní výhody našich produktů, které jsou u nás naprosto běžné. Věříme, že lidé se u naší reklamy pobaví, ale zároveň se i něco dozví, proto jsme vsadili na klidnější tón komunikace, který víc než dosavadní zběsilou jízdu připomíná dokumentární filmy. Zároveň jsme vsadili na výrazný vizuální styl, jelikož jsme stále toho názoru, že banka nemusí být jen nudnou institucí,“ říká Jan Bláha, obchodní a marketingový ředitel Fio banky.

„Jsme velmi rádi, že jsme prošli výběrovým řízením Fio banky a mohli tak dát život našemu konceptu Dobré zvyky, který jsme pro banku připravili. S klientem jsme do posledního detailu spoty ladili, aby byl výsledek co nejlepší a věříme, že v reklamní přestávce opravdu vyniknou. Vždyť co je horší, než když si vaši reklamu nikdo nevybaví nebo si ji nedej bože plete s konkurencí. Kombinace dokumentární a hrané části je neotřelá a ve spojení s jemným humorem tvoří ideální mix,“ říká Leon Sverdlin, kreativní ředitel agentury.

Autorem kreativního konceptu je agentura Mark/BBDO, do režisérského křesla usedl Tomáš Bařina, producentem televizních spotů je agentura Boogie Films. Zimní část kampaně začíná již 25. prosince na TV Prima a TV Óčko, podpořená bude bannery a PPC reklamou. Od nového roku budou spoty k vidění na stanicích TV NOVA.


 



Nová kampaň Fio banky: Dobré zvyky v hlavní roli

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

15536206880

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2620
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,7020
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8330
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,5365
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,9990
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4050
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0774
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více