Česká Fio banka zahajuje v polovině srpna novou kampaň, kterou chce podpořit svůj bezpoplatkový účet pro fyzické osoby i podnikatele a investování na burze on-line.
Základem kampaně je série tří televizních spotů, které tvoří samostatné příběhy spojené do jednoho celku. Ve spotech se představí Jiří Mádl a Marek Daniel jako bratři, kteří jednoho večera zavítají do imaginárního baru El Fio. Prostřednictvím různých situací pak postupně představí jednotlivé služby Fio banky.
„Očekáváme, že kampaň osloví klienty, kteří jsou připraveni na změnu, a dále posílí povědomí o české značce Fio banka. Produkty, které nabízíme, nám získaly již přes 190 tisíc klientů, jejichž přírůstky tímto chceme ještě posílit,“ komentuje kampaň Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.
Kampaň poběží v televizi, v tisku a na internetu od poloviny srpna do poloviny listopadu. Autorem scénářů TV spotů je Petr Kolečko, režie se ujal Petr Němeček. Producentem kampaně je Médea Creativity a mediální prostor zajišťuje mediální agentura Médea.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3730 | |
1 USD | 23,1490 | |
1 PLN | 5,8790 | |
1 GBP | 30,2760 | |
1 CHF | 26,9240 | |
100 HUF | 6,3100 | |
1 RON | 5,0974 |
Zprávy z devizového trhu
- Trhy dnes sledují americký trh práce
04. 10. 2024 - Averze k riziku roste a koruna oslabuje
03. 10. 2024 - Nejistota ve světě podráží koruně nohy
02. 10. 2024 - Koruna slábne nad 25,20 EURCZK
01. 10. 2024 - Olympijský růst cen
30. 09. 2024 - Koruna zůstává stabilní
27. 09. 2024 - Korunové sazby nejníže od února 2022
26. 09. 2024