Nové technologie přináší i nové nesnáze, také banky v ČR občas mají problémy
Sdílení bankomatů nabírá na obrátkách. Přidají se i Air Bank a UniCredit
Žebříček stavebního spoření v listopadu. První místo si drží MONETA Stavební Spořitelna
Air Bank zvyšuje úroky na spořicím účtu. Nově mohou klienti získat roční bonusový úrok 0,75 %
Proč banky a jiné firmy nejsou jako Rohlík.cz?
O tom, že nové technologie a on-line přenos všeho a všude ulehčuje obyvatelům planety země práci, není sporu. Ale nové technologie mohou uživatelům přinášet i potíže, bankovní sektor nevyjímaje. O tom se v poslední době přesvědčili klienti hned několika českých bank.
Naposledy – v úterý – měla problémy s internetovým bankovnictvím Raiffeisenbank, v úvodu listopadu nefungoval internet banking ani v Komerční bance. V průběhu roku obdobné několikahodinové výpadky. Vyjma problémů s internetovým bankovnictvím, které se zpravidla bankám podaří eliminovat v průběhu několika hodin, se může vyskytnout i větší problém. Přesvědčila se o něm ČSOB, když před pár týdny ztratila data o trvalých příkazech blíže nespecifikované části svých klientů.
.
Jak informoval deník Právo, u pravidelných platebních příkazů jim banka nevratně ztratila jejich názvy, které jsou podstatné pro transparentní orientaci nad odchozími platbami. To způsobilo velké problémy, neboť postižení klienti si musejí položku po položce pracně v účetních dokladech dohledávat a do konta názvy přes internetové bankovnictví dopisovat sami. „Jednalo se o to, že u některých klientů došlo ke smazání názvu u svolení k inkasu; tzn. dat netransakčního charakteru. Ke ztrátě dat transakčního charakteru dojít nemůže, ty se zálohují. Toto smazání je bohužel nevratné a ČSOB nedokáže smazaná data nijak doplnit. Nastalá situace nás samozřejmě velmi mrzí, bohužel však nejsme schopni ji nijak napravit,“ sdělila deníku Právo mluvčí ČSOB Pavla Hávová.
.
FACEBOOK – NEJLEPŠÍ HLÁŠKA!
.
Dle informací Práva, který má k dispozici e-mailovou komunikaci mezi poškozeným klientem (firmou napojenou na automobilový průmysl), se banka klientům omluvila a situaci se jim snažila vysvětlit. „Nevidím toto jednání jako solidní, odpovídající bankovní instituci vašeho významu,“ uvedl klient v reakci na odpověď z klientského centra.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2540 | |
1 USD | 23,6480 | |
1 PLN | 5,8380 | |
1 GBP | 29,4915 | |
1 CHF | 26,0220 | |
100 HUF | 6,4100 | |
1 RON | 5,0751 |
Zprávy z devizového trhu
- Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024 - Česká koruna se vzpamatovává ze včerejšího výprasku
10. 04. 2024