Novým ombudsmanem KB byl jmenován JUDr. Joseph Franciscus Vedlich, LLM
15. 12. 2009 22:37
Michal Teubner
komentáře (0)
Další články
Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Představenstvo Komerční banky jmenovalo JUDr. Vedlicha novým ombudsmanem klientů KB s účinností od 7. 12. 2009. Nový ombudsman bude pokračovat v řešení sporných situací mezi Komerční bankou a jejími klienty – fyzickými osobami, které započal v roce 2004 jako vůbec první ombudsman soukromé finanční instituce v České republice Prof. JUDr. Vojtěch Cepl.
„Ombudsman řeší v Komerční bance sporné situace mezi klienty a bankou výhradně jako třetí instance, pokud předtím nebyl případ bankou vyřešen ke klientově spokojenosti. Ombudsman má nezávislé
postavení, rozhoduje se smyslem pro spravedlnost a s využitím hlubokého právního a etického povědomí. Věřím, že tyto předpoklady JUDr. Vedlich ideálně splňuje,“ uvedl Henri Bonnet, předseda
představenstva a generální ředitel. Joseph Franciscus Vedlich (1946) má rozsáhlé znalosti a zkušenosti z oboru bankovnictví a legislativy. V roce 1980 promoval na právnické fakultě University
Fribourg (Švýcarsko). Titul JUDr. získal na právnické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Svou profesní dráhu spojil především se společností PricewaterhouseCoopers, ve které končil aktivní
profesní dráhu na pozici ředitele finančních služeb. Během 22 let kariéry v této společnosti byl odpovědný za řadu významných projektů v regionu CEE a střední Asie. Jeho významnou pozici v rámci
skupiny PricewaterhouseCoopers dokládá fakt, že se po roce 1989 podílel na zakládání a řízení poboček skupiny v Rusku, České republice, Kazachstánu a Uzbekistánu. JUDr. Vedlich je členem
Švýcarské asociace právníků. Má české a švýcarské občanství a byl lektorem řady konferencí a workshopů na téma bankovnictví. Mimo jiné se podílel na českém vydání několika mezinárodních knih z oboru
bankovnictví a finančních služeb. Hovoří plynně česky, francouzsky a anglicky, domluví se také německy a rusky. Ombudsman Komerční banky řeší spory s klienty - fyzickými osobami
smírnou cestou, v rámci smírčí procedury se Komerční banka zavazuje jeho rozhodnutí respektovat. Funkce ombudsmana je součástí skupiny ombudsmanů Société Générale, v jejímž čele stojí paní Christiane
Scrivener, se kterou český ombudsman úzce spolupracuje.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
16469619248
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,1550 | |
1 USD | 23,4670 | |
1 PLN | 5,8270 | |
1 GBP | 29,3610 | |
1 CHF | 25,6875 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0552 |
Zprávy z devizového trhu
- Indikátor důvěry v domácí ekonomiku roste
25. 04. 2024 - Dolar včera neustál výsledky PMI z Evropy
24. 04. 2024 - Co dnes řekne ČNB v San Piego city?
23. 04. 2024 - Bitcoinové třesky plesky
22. 04. 2024 - Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024