Číslo týdne 39
Prodlouží se moratorium na odklad splátek? Poplatkovi se vrací ke splácení
Kamil Rataj z Banky CREDITAS: Chceme modernizovat, připravujeme nové internetové i mobilní bankovnictví
Děti a účty: průměrné kapesné na účet je 700 Kč. Nejčastější útrata je za jídlo, aplikace a dopravu.
Volksbank CZ dnes startuje novou reklamní kampaň cílenou na živnostníky a malé a střední firmy. Hlavní motto kampaně „Nedržte své plány při zemi“ vyjadřuje, že právě Volksbank je tou správnou volbou pro komplexní firemní financování šité na míru individuálním potřebám klientů. Hlavní vlna poběží do konce října 2011, klíčovou nabídku pro toto období představují kontokorentní úvěry s nulovým vstupním poplatkem a investiční úvěry. Ústředním motivem celé kampaně jsou firemní klienti s pomyslnými křídly v podobě loga banky. Ta mají evokovat možnost růstu s individuálním a kvalifikovaným přístupem Volksbank.
„Touto kampaní chceme ukázat, že Volksbank je nejlepší volbou pro ty, kdo hledají osobní a vysoce kvalifikovaný přístup bankovního a finančního poradce pro dlouhodobou spolupráci. Naši klienti pro nás nejsou jen pouhým číslem v databázi, známe je jménem a řešíme jejich individuální přání i potřeby,“ říká Renata Němcová Pixová, ředitelka marketingu a komunikace Volksbank CZ.
Hlavním cílem nové marketingové kampaně je zvýšit povědomí o značce Volksbank v segmentu SME a představit ji jako banku s individuálním přístupem a řešeními na míru. Komunikační mix se skládá z on-line bannerové reklamy, inzerce v tištěných médiích, sponzoringu vybraných TV pořadů a outdoorových ploch ve městech, kde má Volksbank pobočky. Kampaň podpoří i osobní direkt mailing s atraktivní nabídkou v oblasti firemního financování. Součástí kampaně jsou také POS materiály na pobočkách Volksbank.
„Zajímavým nástrojem, se kterým v nové kampani pracujeme a který, jak věříme, osloví potenciální zájemce o firemní financování, je speciální microsite www.podnikani2012.cz,“ doplňuje k nové kampani Renata Němcová Pixová a dodává: „Hlavním motivem k návštěvě stránky bude volně dostupná odborná studie o změnách v podnikatelském prostředí pro rok 2012.“
Kreativní koncept kampaně si pohrává s motivem křídel, která má Volksbank ve svém logu. „Volksbank je banka, které nevládnou unifikované produkty, ale služby ušité na míru dle specifických potřeb a přání zákazníků. Nabídkou atraktivních produktů, kvalifikovaným poradenstvím a individuálním přístupem umožňujeme našim klientům růst, mít velké plány, dáváme jim pomyslná křídla,“ komentuje kreativní koncept Renata Němcová Pixová.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,3060 | |
1 USD | 23,4400 | |
1 PLN | 5,8760 | |
1 GBP | 29,5935 | |
1 CHF | 26,0060 | |
100 HUF | 6,4250 | |
1 RON | 5,0918 |
Zprávy z devizového trhu
- Domácí HDP v roce 2023 klesl o 0,2 %
28. 03. 2024 - Šedivé úterý příliš kurzových pohybů nepřineslo
27. 03. 2024 - Region vlající ve stínu eurodolaru
26. 03. 2024 - Fotbal a data
25. 03. 2024 - Koruna se vrací k oslabování
22. 03. 2024 - Koruna po zasedání ČNB posílila
21. 03. 2024 - Ne zda, ale jak moc dnes ČNB sníží sazby?
20. 03. 2024