Otevírací doba poboček v jižních Čechách - nespokojena necelá pětina klientů
Pardubický kraj – čekací doba na pobočkách na výbornou pro méně klientů než ve zbytku republiky
Jihomoravský kraj a čekací doba na pobočkách bank – nespokojených více než ve zbytku republiky
Ústecký kraj – čekací doba na pobočkách mírně horší než ve zbytku ČR
Moravskoslezský kraj – čekací doba na pobočkách v porovnání s ČR pokulhává
Unikátní šetření serveru www.bankovnipoplatky.com s názvem „Kliente, oznámkuj svoji banku“, do kterého se zapojilo téměř třicet tisíc klientů, již poskytlo mnoho zajímavých analytických pohledů. Jednu z nich vám představujeme právě nyní – jak jsou klienti z Jihočeského kraje spokojeni s otevírací dobou poboček?
Lze říci, že vcelku ano. Když se podíváme na výsledky vzorku 1427 klientů, zjistíme, že jedničku (známkování jako ve škole) bankám v tomto „předmětu“ vystavila necelá čtvrtina klientů (23,5 %), přičemž dalších 33,1 % klientů známkovalo otevírací dobu dvojkou. Když k těmto skupinám připočteme ještě průměrnou spokojenost (známka 3 – 23,1 % klientů), je patrné, že celkem 80 % bankovních klientů v jižních Čechách nemá s otevírací dobou bank výrazný problém.
.
POTŘEBUJETE PŮJČKU NEBO ÚVĚR? NEPADNĚTE DO PASTI PODVODNÍKŮM!
.
Zajímavé je i porovnání odpovědí z daného regionu s odpověďmi, které generuje celá Česká republika (poslední sloupec tabulky). Jak je z korelace patrné, nejde o žádné dramatické rozdíly. Známku výborně sice udělilo v Jihočeském kraji o 1,6 procentního bodu méně klientů než v celé ČR, ale tento rozdíl je plně kompenzován vyšším poměrem „akceptovatelných“ známek velmi dobře a dobře v jižních Čechách v porovnání s celou republikou. V celé ČR je i vyšší míra nespokojených klientů (známky dostatečně, nedostatečně).
TABULKA: Spokojenost klientů v jižních Čechách s otevírací dobou poboček:
Hodnocení |
Jižní Čechy |
ČR jako CELEK |
|
Počet |
Podíl na celku |
||
Známka 1 - Výborně |
336 |
23,5% |
26,1% |
Známka 2 - Chvalitebně |
473 |
33,1% |
29,7% |
Známka 3 - Dobře |
330 |
23,1% |
21,8% |
Známka 4 - Dostatečně |
166 |
11,6% |
12,4% |
Známka 5 - Nedostatečně |
95 |
6,7% |
7,9% |
Nevyplněno |
27 |
1,9% |
2,2% |
Celkem |
1427 |
100% |
100,0% |
Zdroj: www.bankovnipoplatky.com
.
.
KDYŽ SPOŘIT NA PENZI, TAK SYSTEMATICKY!
.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2820 | |
1 USD | 23,9010 | |
1 PLN | 5,8385 | |
1 GBP | 30,2280 | |
1 CHF | 27,1005 | |
100 HUF | 6,2050 | |
1 RON | 5,0798 |
Zprávy z devizového trhu
- Trump je zpět, co na to dolar?
20. 01. 2025 - Ceny výrobců v závěru roku zrychlily růst
17. 01. 2025 - Inflace, kam se podíváš
16. 01. 2025 - Koruna včera ztrácela, zbytek regionu sílil
15. 01. 2025 - Koruna oslabuje nad 25,20 EURCZK
14. 01. 2025 - Překvapivé zprávy z amerického trhu práce
13. 01. 2025 - Koruna posiluje pod 25,10 EURCZK
10. 01. 2025