Otevřený dopis klienta PS - necitlivý přístup banky


25. 11. 2010  07:54     BP.com     komentáře (4)

Klient Poštovní spořitelny se prostřednictvím naší Vrby obrací na čtenářskou veřejnost se svou negativní zkušeností... Máte podobný zážitek? Diskutujte pod článkem.





Dobrý den,

zavedl jsem si před časem u Poštovní spořitelny Červené konto, prostředky jsem postupně vyčerpal a díky vydané kartě jsem se dostal do mínusu. Co mě však jako klienta banky nadzvedlo je to, že mi díky debetnímu zůstatku 3,18 Kč napařili poplatek 200 Kč za "Výzvu k vyrovnání debetního zůstatku".

Milá PS: Díky, že jste mi otevřeli oči, kdyby vaše banka byla tou poslední na našem trhu, uložím své volné prostředky raději pod polštář. Čest vaší bohulibé práci, přeji vám mnoho takovýchto spokojených klientů.


Miroslav M.,

Rakovník



Otevřený dopis klienta PS - necitlivý přístup banky

no...
Máš mít pojištění úvěru a nebo jsis měla tvořit rezervu, aby jsi se do takové situace nedostala!!...
ČSOB
Ja som si v banke vzala uver, spláky platím poctivo uz 3 roky. No prisla som o prácu. Za omeskanie s...
no..
nemáš chodit do mínusu, tak čemu se divíš?? ...
hmm
V ČSOB před rokem za tohle strhávala 300Kč. Od té doby již nepojišťuji platební karty. Nevim zda to ...
Diskutovat (4)