Petr Skok:
Nabídneme výhodnější úrokovou sazbu a méně poplatků
09. 02. 2010 07:08
Patrik Nacher
komentáře (0)
Rozhovor serveru www.bankovnipoplatky.com s generálním ředitelem AXA Bank Europe pro ČR.
Klienti vás znají jako pojišťovnu. Nedávno jste ovšem vstoupili na český trh i jako banka. S jakými plány? Na trh České republiky jsme vstoupili s cílem stabilizovat
klientskou základnu stávajících společností skupiny AXA a zároveň oslovit nové skupiny klientů, především ty, kteří preferují kombinaci vysokých úrokových sazeb, nízkých poplatků a možnosti vzdálené
obsluhy účtu prostřednictvím internetového bankovnictví. Na jakou cílovou skupinu se zaměřujete a jaké služby budete nabízet? Naší cílovou skupinou je retailový trh. Nemáme ambici
konkurovat privátnímu bankovnictví jiných bank, ani necílíme do firemních segmentů. Základní nabídka AXA bank při vstupu na trh je spořicí účet s vysokým úrokem a věrnostním bonusem na konci
roku. Klient má možnost rozšířit si základní nabídku ještě o zdarma vydávanou debetní platební kartu a úrazové pojištění. Budou se tyto služby v něčem lišit od těch, které nabízíte
v dalších pěti zemích, kde působíte jako banka (Belgie, Francie, Německo, Maďarsko, Švýcarsko – pozn. redakce)? Produktová nabídka AXA Bank vychází ze společného obchodního
modelu, ale je vždy přizpůsobena potřebám klientů v dané zemi i konkurenčnímu prostředí. Odstartovali jste s nabídkou spořicího účty s roční sazbou 3%, jaké jsou podmínky tohoto
účtu a jak dlouho budete tuto výši úroků držet? Základní úroková sazba ve výši 2,5% je nastavena tak, abychom ve střednědobém horizontu nemuseli přistupovat k jejím úpravám. Je
z principu určena k vyjádření naší cenové politiky a umožňuje nám reagovat na vývoj úrokových sazeb a kroky konkurence. Věrnostní bonus na konci roku ve výši 0,5 % je klientovi, který
splnil podmínku průměrného zůstatku na účtu ve výši alespoň 40 tis. CZK od založení účtu až do konce roku, je naopak klientovi garantován. Budete nabízet něco navíc oproti bankám, které se
také zaměřují na internetové bankovnictví? Budeme nabízet výhodnější úrokovou sazbu a za své služby budeme požadovat méně poplatků. Především ale budeme využívat nesmírně silné kombinace
široké stávající produktové nabídky finanční skupiny AXA, rozsáhlé sítě exkluzivních poradců i externích brokerů a samozřejmě i prodejní kanály přímého bankovnictví. Jaká je vaše poplatková
politika? Čím se budete lišit od stávajících hráčů na našem trhu? Při návrhu produktů a našich vnitřních procesů jsme se důsledně snažili o jejich nákladovou optimalizaci, kterou jsme beze
zbytku promítli do vstřícné poplatkové politiky. Z významných položek ceníku z kategorie bez poplatku mi dovolte zmínit především služby internetového bankovnictví, jejich prostřednictvím
pak otevření, vedení i zavření účtu, vydání, aktivaci i blokaci platební karty, stejně tak jako její použití k bezhotovostnímu placení.
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
15746883904
Kč
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2560 | |
1 USD | 23,7050 | |
1 PLN | 5,8560 | |
1 GBP | 29,3735 | |
1 CHF | 26,0530 | |
100 HUF | 6,4000 | |
1 RON | 5,0756 |
Zprávy z devizového trhu
- Exploze v Iránu zahýbala i korunou
19. 04. 2024 - Středa! Inflace třeba?
18. 04. 2024 - Polský zlotý nečekaně ztrácí
17. 04. 2024 - Dolar stále na vlně
16. 04. 2024 - Dolar nejdražší za rok a půl
15. 04. 2024 - ECB trhy nepřekvapila, koruna koriguje
12. 04. 2024 - Tolik povyku kvůli jedné desetině?
11. 04. 2024