Západní Čechy – třetina klientů s atmosférou na pobočkách bank maximálně spokojena
Pardubický kraj – čekací doba na pobočkách na výbornou pro méně klientů než ve zbytku republiky
Jihomoravský kraj a čekací doba na pobočkách bank – nespokojených více než ve zbytku republiky
Ústecký kraj – čekací doba na pobočkách mírně horší než ve zbytku ČR
Moravskoslezský kraj – čekací doba na pobočkách v porovnání s ČR pokulhává
Unikátní šetření serveru www.bankovnipoplatky.com s názvem „Kliente, oznámkuj svoji banku“, do kterého se zapojilo témě třicet tisíc klientů, poskytuje další data pro zajímavou analýzu. Po dostupnosti bank a otevírací doby poboček si v dalším seriálu článků vezmeme na paškál subjektivní pocit z návštěvy pobočky. Dnes analyzujeme Plzeňský kraj.
Subjektivní pocit? Co je tím myšleno, možná vás napadne – jde o vzhled pobočky, pořádek v okolí a na pobočce, uspořádání v místě, kde se setkávají poradci a klienti, ochota poradců, řešení kontaktu (soukromí? pohodlná židle?), zkrátka celková atmosféra, která při návštěvě obchodního místa banky panuje a ovlivňuje tak, zdali se do banky jako klienti rádi vracíme, nebo ne. To jsou rozhodně důležité zpětné vazby pro klienty i jednotlivé vlastníky bank.
.
KLIENTE, OZNÁMKUJ SVOJI BANKU – VÍCE VÝSLEDKŮ ZDE
.
Absolutně spokojených klientů nalezneme v Plzeňském kraji výrazně více než v ostatních regionech. Známku „výborně“ udělilo bankám 31,5 % klientů, zatímco ve středních Čechách to bylo například jen 26,9 % klientů. Plzeňský kraj je tak lepší než celorepublikový průměr.
Na druhé straně spektra nalezneme 5 % nespokojených klientům, kteří bankám vystavili známku „nedostatečně“. To je o čtyři desetiny procentního bodu nižší číslo než ve zbytku republiky, opět se tedy jedná o pozitivní vysvědčení bankovních poboček v Plzeňském kraji.
Celkem se do průzkumu zapojilo 1313 respondentů z daného regionu.
Celkové hodnocení ukazuje následující tabulka.
Tabulka: Hodnocení atmosféry při návštěvě pobočkového místa – Plzeňský kraj:
Hodnocení |
Plzeňský kraj |
ČR jako CELEK |
|
Počet |
Podíl na celku |
||
Známka 1 - Výborně |
413 |
31,5% |
28,1% |
Známka 2 - Chvalitebně |
413 |
31,5% |
33,2% |
Známka 3 - Dobře |
249 |
19,0% |
21,0% |
Známka 4 - Dostatečně |
140 |
10,7% |
9,8% |
Známka 5 - Nedostatečně |
66 |
5,0% |
5,4% |
Nevyplněno |
32 |
2,4% |
2,7% |
Celkem |
1313 |
100,0% |
100,0% |
Zdroj: BP.com
Další články k tématu
Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili
Kurzovní lístek Citfin
Země | Měna | Deviza střed |
---|---|---|
1 EUR | 25,2820 | |
1 USD | 23,9010 | |
1 PLN | 5,8385 | |
1 GBP | 30,2280 | |
1 CHF | 27,1005 | |
100 HUF | 6,2050 | |
1 RON | 5,0798 |
Zprávy z devizového trhu
- Trump je zpět, co na to dolar?
20. 01. 2025 - Ceny výrobců v závěru roku zrychlily růst
17. 01. 2025 - Inflace, kam se podíváš
16. 01. 2025 - Koruna včera ztrácela, zbytek regionu sílil
15. 01. 2025 - Koruna oslabuje nad 25,20 EURCZK
14. 01. 2025 - Překvapivé zprávy z amerického trhu práce
13. 01. 2025 - Koruna posiluje pod 25,10 EURCZK
10. 01. 2025