Po roce od spuštění získala Virtuální pobočka Hypoteční Banky stříbro v soutěži Internet Effectiveness Awards 2012


25. 09. 2012  14:09     tz     komentáře (0)

Virtuální pobočka, kterou před rokem na český hypoteční trh uvedla Hypoteční banka, získala minulý týden druhé místo v letošním ročníku soutěže Internet Effectiveness Awards. Ocenění v soutěži je uznáním Hypoteční banky jako úspěšného inovátora českého hypotečního trhu. Služby virtuální pobočky mohou zájemci o hypoteční úvěr využívat od září roku 2011. Návratnost investice do aplikace Virtuální pobočky byla navíc kratší než 1 měsíc.





Hypoteční banka prostřednictvím Virtuální pobočky za rok jejího fungování poskytla více než 800 konzultačních relací pro nové zájemce o hypoteční úvěr. Od svého spuštění jsou kapacity tohoto online kanálu téměř pravidelně plně zarezervovány. Největší zájem o videorozhovor s online bankéřem mají klienti během chladnějšího počasí, kdy jsou termíny rezervovány i na několik dnů předem.

 

“Ocenění naší Virtuální pobočky nás velice potěšilo, a to nejen proto, že potvrdilo naši pozici úspěšného inovátora hypotečního trhu, ale i proto, že jsme jej získali hned první rok po jejím spuštění. Těší nás však nejen samotné ocenění, ale zejména reálný zájem žadatelů o hypoteční úvěr o služby Virtuální pobočky a její vysoká vytíženost,"uvedl Jan Sadil, generální ředitel a předseda představenstva Hypoteční banky. „Virtuální pobočka je místo, kde mohou zájemci o hypoteční úvěr probrat možnosti financování bydlení se speciálně vyškoleným hypotečním specialistou. Navíc v čase, který jim vyhovuje a z pohodlí svého domova,“ dodává.

 

Kvalitu projektu Hypoteční banky předznamenalo již zařazení Virtuální pobočky mezi deset nejlepších projektů, které ze shortlistu IEA vybíral server TyInterenty.cz. V soutěži se Virtuální pobočka utkala v kategorii Bankovnictví, pojišťovnictví, finance s 12 dalšími projekty a v celkovém hodnocení veřejnosti i poroty nakonec získala druhý nejvyšší počet bodů.

 

Služby Virtuální pobočky jsou k dispozici všem zájemcům o hypoteční úvěr a to ve všechny pracovní dny od 16 do 21 hodin. Klienti si mohou sjednat schůzku v čase, který jim nejlépe vyhovuje a vše řešit prostřednictvím Internetu z pohodlí vlastního domova. K dispozici je jim tým speciálně vyškolených hypotečních specialistů a připojení probíhá přes zabezpečenou webovou aplikaci.



Po roce od spuštění získala Virtuální pobočka Hypoteční Banky stříbro v soutěži Internet Effectiveness Awards 2012

Diskutovat (0)