Pojištění domácnosti prodlouží záruku všech spotřebičů na 5 let. Dokáže vám opatřit i deratizátora


11. 10. 2016  13:35          komentáře (0)

S ČSOB Pojišťovnou vás už nic nepříjemně nepřekvapí. Zatímco většina běžných pojištění vás ochrání před situacemi, které se dají tušit, inovativní pojištění domácnosti Náš domov počítá i s tím, co by jiné ani nenapadlo,
nebo co nepovažují za důležité. Nepředvídatelné a nepravděpodobné události se však mohou stát velmi jednoduše. Součásti pojištění tak je například 5letá záruka na veškeré spotřebiče, služby deratizátora nebo třeba elektrikáře či úhrada i zapůjčených věcí při jejich krádeži. A tímto směrem se ubírá nová kampaň ČSOB Pojišťovny s podtitulem „čekáme nečekané“, která je součástí dlouhodobějšího konceptu společnosti, na kterém chce do budoucna stavět mediální obraz svých produktů a služeb.

Pojištění domácnosti prodlouží záruku všech spotřebičů  na 5 let. Dokáže vám opatřit i deratizátora




Vytopení sousedů, vloupání, vyhoření zásuvky nebo třeba rozbití oken jsou události,
které se dějí často. A většina pojištění domácnosti je zahrnuje. Když vám vyteče pračka nebo myčka, pojišťovna obvykle uhradí náklady na nápravu vzniklých škod. Už ale nepočítá s tím základním, z čeho celá škoda vznikla – s porouchaným spotřebičem. Pojištění ČSOB Pojišťovny nabízí prodlouženou pětiletou záruku na veškeré spotřebiče a při jakékoliv poruše proplatí náklady na jejich opravu nebo případně i na koupi nových. A zcela nečekaný je fakt, že se pojistka vztahuje i na případy, kdy si přístroj rozbijete sami. 

„Naše zkušenosti ukazují, že vedle nejčastějších pojistných událostí, jako jsou vodovodní škody či zkraty elektřiny, se objevují i nečekané situace. Snažíme se vcítit do všech možných i nemožných událostí, abychom nabízenými produkty pokryli skutečně veškerá rizika, která hrozí a z kterých by mohli mít naši klienti obavu. Pojištění domácnosti Náš domov je výsledkem tohoto snažení a pátrání i po tom, co je téměř nepravděpodobné, ale přesto to může jednou za čas někomu způsobit nemalé starosti,“ uvádí Michael Neuwirth, ředitel Odboru pojištění majetku a odpovědnosti ČSOB Pojišťovny. 

Zajímavostí nového pojištění je například i možnost objednat si přes asistenční službu a na náklady pojišťovny deratizátora, pokud vás obtěžuje dotěrný pavouk nebo se k vám nastěhují mravenci. Totéž platí pro zámečníka, elektrikáře nebo například opraváře zmíněných spotřebičů.  

 

Čekáme nečekané jako dlouhodobý koncept 

Všechny pojišťovny na trhu počítají s pomocí klientům v situacích, které lze očekávat. Že vytopíme sousedy, že nám zloděj vykrade byt, že nám vyhoří zásuvka… 

ČSOB Pojišťovna počítá i se situacemi, které by v pojištění nikdo neočekával, a jsou pro všechny překvapivé. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se klienti budou potřebovat zbavit pavouka v koupelně nebo myši na půdě, že se zabouchnou dveře, že se rozbije topení… 

„Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan ČSOB Pojišťovny. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ doplnil David Roček, specialista marketingu ČSOB Pojišťovny. 

 

Informace o kampani 

Marketingová kampaň vyzdvihuje inovativní produkt Náš domov, který jako jediný na trhu nabízí prodlouženou záruku na 5 let na domácí spotřebiče. Tento benefit výborně pasuje do konceptu „čekáme nečekané“, protože je to přesně ta oblast, kterou klient ve svém pojištění v žádném případě nečeká.

 

Termín kampaně: 3. 10. – 30. 11.

 

Sdělení kampaně: Nečekala bych, že mi pojištění domácnosti opraví i pračku 

Produktový benefit: Záruka 5 let na spotřebiče

 

Použitá média:

  • 135 billboardů na dálničních tazích a velkých městech
  • PR články v novinách
  • Internetové bannery
  • Microsite – speciální internetové stránky
  • Obálky a přílože k výročním dopisům
  • Letáky a plakáty na prodejních místech

 

 

Nový vizuální styl 

S marketingovou kampaní také zavádíme nový vizuální styl. Změnou vizuálního stylu chceme posílit vnímání ČSOB Pojišťovny jako moderní společnosti, která zná potřeby současného člověka a umí mu poradit. Díky novým prvkům vizuálního stylu komunikace působí více lidsky a přátelsky. Hlavními prvky jsou akvarelové tahy štětcem, které jsou zároveň nositeli firemních barev. Nový styl nás výrazně oddělí od konkurence, působí moderně a inovativně. Nově se také objeví psaná forma našeho loga ČSOB Pojišťovna. Tato forma se bude objevovat v marketingových kampaních, protože dobře ladí s novým vizuálním stylem.

 

vizuál kampaně



Pojištění domácnosti prodlouží záruku všech spotřebičů na 5 let. Dokáže vám opatřit i deratizátora

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

12488113872

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

300


ČÍSLO TÝDNE - 300 právě tolik miliard korun odeslaly tuzemské společnosti svým zahraničním vlastníkům ve formě dividend. Většina zisku těchto firem tak skončila v zahraničí.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,3140
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,4540
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8640
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,6035
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,9030
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4000
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0905
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více