Poplatková politika eBanky má u klientů odezvu (Měšec.cz, 5.9.2006)


01. 01. 2005  01:00     Měšec.cz     komentáře (0)

Při pravidelném sledování chování svých klientů eBanka zjistila, že zavedení jednotného poplatku za výběr ze všech bankomatů v ČR v březnu 2005 podstatně zvýšilo jejich komfort a klienti tuto možnost hojně využívají. Dále se nepotvrdilo, že by zrušení poplatku za zrušení účtu způsobilo odliv klientů, protože počet odchozích klientů eBance meziročně poklesl.




5.9. 2006, Měšec.cz

Poplatková politika eBanky má u klientů odezvu

Při pravidelném sledování chování svých klientů eBanka zjistila, že zavedení jednotného poplatku za výběr ze všech bankomatů v ČR v březnu 2005 podstatně zvýšilo jejich komfort a klienti tuto možnost hojně využívají. Dále se nepotvrdilo, že by zrušení poplatku za zrušení účtu způsobilo odliv klientů, protože počet odchozích klientů eBance meziročně poklesl.

Počet odchozích klientů eBanky byl v 1. pololetí 2006 o 18 % nižší než v 1. pololetí 2005. Nepotvrdilo se tak, že by poplatek za zrušení účtu, který eBanka zrušila k 15. září 2005, byl v minulosti pro klienty nějakou závažnou překážkou při zvažování odchodu z banky.

Klienti eBanky využili spíše jiné příležitosti a své chování změnili po sjednocení ceny za výběry ze všech bankomatů na území ČR na 6,90 Kč. Při celkovém meziročním nárůstu počtu výběrů o 18 % v 1. čtvrtletí 2006 oproti stejnému období předchozího roku mírně poklesl podíl počtu tuzemských výběrů z bankomatů eBanky (24 % oproti 37 %) a klienti eBanky začali ve větší míře než dříve využívat bankomaty jiných bank (nárůst z 63 % na 76 %).

"Velká část klientů eBanky, která v roce 2005 vyhledávala výhradně její bankomaty, po sjednocení poplatku za výběr začala využívat i jiné bankomaty, protože se necítila ve volbě omezena. Přesně to, tedy větší komfort a maximální pohodlí našich klientů při výběru z bankomatů jsme sjednocením poplatku za výběr sledovali,“ uvádí Jan Kaše, výkonný ředitel oblasti marketing a produkty eBanky.

eBanka obecně potvrdila úspěšnost své poplatkové politiky velmi dobrým umístěním v nedávno uzavřené anketě Nejslušnější banka 2006, kdy v celkovém hodnocení obsadila 2. místo a v kategorii Nejlepší servis pro klienty se stala vítězem.

 



Poplatková politika eBanky má u klientů odezvu (Měšec.cz, 5.9.2006)

Diskutovat (0)


Bankám jsme v tomto roce na poplatcích již celkem zaplatili

16434604192

Certifikovaný kalkulátor poplatků

Jednoduše si vypočítejte své bankovní poplatky

Kalkulátor

Číslo týdne

60


ČÍSLO TÝDNE - 60 právě tolik miliard korun investovaly tuzemské firmy do online reklamy na internetu. Je to rekordní částka, která potvrzuje výrazné zvýšení zájmu o reklamu na internetu nejen v České republice.


Kurzovní lístek Citfin

Země Měna Deviza střed
Kurz EUR Euro 1 EUR 25,2350
Kurz USD Americký dolar 1 USD 23,6060
Kurz PLN Złoty 1 PLN 5,8235
Kurz GBP Libra šterlinků 1 GBP 29,3795
Kurz CHF Švýcarský frank 1 CHF 25,8270
Kurz HUF Forint 100 HUF 6,4100
Kurz RON Rumunské nové leu 1 RON 5,0710
Poradna


Komplexní a objektivní hodnocení bank působících na českém trhu. Hodnotit můžete také Vy! Více